meest asi

Mina olin jälle kingituseks. Pisikesele Oliviale, kes suureks rõõmuks oma vennale ja kolmele onupojale (kui ma ei eksi) sündis.

Ja seekord ma tahaks hoopis meestest rääkida. Kõik ju teavad, et need eesti mehed ei taha pildi peale tulla. Naiste asi ja mida on vaja keerutada ja pööritada. Mina aga seda asja nii ei taha jätta. Minu lemmikud on just need suured karused isad ja imepisikesed beebid. See on kohe midagi sellist, mis igal emal silmanurka pisara võtab. Pole need meie mehed ka veel paljuski harjunud pisikeste beebidega nii vabalt ümber käima nagu emad ja mul siis on tunne, et kui ma nüüd natuke peale käin, siis läheb see kuidagi kergemalt edasi. Ja isad igal järgmisel päeval võtavad ka pisikese beebid niiiiiii lähedale, et musi saab pea peale anda.

Olivia isa ka ei tahtnud pildile tulla…lubas siis taustaks olla. Ja kui ma siis kodus arvutist vaatasin …. super. Ei pea üldse poseerima, täitsa piisab oma rahuolematu olekuga taustaks olemisest.

lahedad mehed!

4 Responses to meest asi

  1. A says:

    /toriseb/

    ajavad siin keset tööpäeva inimesi nina luristama…
    :)

  2. Mari-Ly says:

    ja milline kobe isa :)

  3. Eve says:

    no kui ma poleks viimasest lausest välja lugenud, et see isa on seal “rahulolematu taust” :D … siis minu petab küll ära :) väga mõnusad on need beebide ja rahuloleva näoga isade pildid, mis siis et nad ise püüavad mingit teist muljet jätta aga küll see hea fotograaf juba oskab seda sisemist rahuololu pildile püüda :)

  4. Aivi says:

    Täiesti lummavad pildid…

Leave a Reply

