Liisu on parem

Eks ta ju ikka nii on, et see keskmine on nii keskel, et teda ei pane üldse tähelegi. Eriti veel siis, kui ta on selline nagu meie Liisu. Kui ma Ketlini puhul pühapäeva õhtul ikka mõtlen, et küll on tore, et ta homme lasteaeda läheb, siis Liisu ju ei käigi veel lasteaias ja pole nagu veel tundnud ka, et peaks.

Tema saab ise hakkama. Ta teab mida ta teha tahab ja siis ta teeb. Vaikselt ja märkamatult ja omaette. Ja kõrvalt vaadates on täitsa kade tunne, et tal nii mõnus elu. Peale selle on veel tegelikult palju asju, milles ta Ketlinist tublim on. See on kõik, mis puudutab füüsilist tegevust. Eelmine nädal käisime neljakesi batuudimaal. Ette olgu öeldud, et polnud ma seal üldse mitte ainuke kolme lapsega. Ühel emal oli küll ka mees kaasas, aga teine ema oli veel eriti tubli, sest tal paistis neljas kõhus :). Ja seal batuudimaal, siis Ketlin sättis ennast ikka pidevalt minu kõrvale Kärdut valvama ja niisama inimesi vaatama, samal ajal kui Liisu ühest saali otsast teise tuhises. Ja seda ikka koguaeg joostes või siis jalgarattaga. Jalgrattaid on seal palju ja erinevaid ning päris lahe oli vaadata kui Liisu sõitis sellise jalgrattaga, mis temast suurem oli :)

Liisu õnneks, pole Ketlinil ka suurt võidutahet, nii laseb ta Liisul rahulikult kõik võidujooksud võita. Tegelikult ütleks, et Liisu õnneks on meil Ketlin ka suure empaatiavõimega ja ei unusta kunagi ära, et uhkustada ei tohi. Niimoodi ei panegi Liisu tavaliselt tähele, mida Ketlin oskab või mitte…veel :)

Viimasel ajal on Liisu ka ikkagi puslesid panema hakanud ja paneb ta neid kuidagi omamoodi. Mitte nii nagu Ketlin või mina, aga kokku ta need saab ja päris suured juba.

Kui Ketlin räägib hirmus palju ja kõva häälega, siis Liisu räägib vaikselt ja targalt. Tal on kenad pikad laused ja muigama võtab tema keeruliste sõnade valik.

Teisi lapsi vaadates on hea tõdeda, et Liisu sõber on mõnus olla. Tema ei käsuta ega õienda ja kuulab ja teeb kõike kaasa. Mida veel ühelt sõbralt tahta :). Ma usun, et tänu sellele, et Ketlinile meeldib just täpselt neid teisi asju teha, sobivad onad omavahel hästi ja tülitsevad nad ikka väga harva.

Ja siis ükskord kui me läksime Kadriorgu miia-milla-mandasse, siis ühe poisi ema hüüdis pojale ukse peal juba, et näe Liisu tuli ja mulle selgituseks, et poiss on Liisu väike fänn. Ma ei ole üldse nii tubli blogilugeja viimasel ajal, et ma teaks, kes see armas poiss on, aga kui keegi ta omaks tunnistab, siis mul on veel mõni pilt temast ja võin lahkelt jagada ;)

4 Responses to Liisu on parem

  1. Aveke says:

    Poisi ma tunnistan omaks ja piltide üle oleks väga hea meel :) (kommentaari juures jääb blogi haldaja jaoks mailiaadress näha vist?).
    Meil jätkus kohtumisest juttu kauemaks, lühidalt võttis loo kokku noormees ise, kes teatas konkreetselt, et see tüdruk on tema sõber.

  2. Minu ema korrutab aina, et see laps kellega on raskem, rohkem probleeme ja tegemist, see kasvab enam südame külge.
    Minu arvates see küll niimoodi pole.
    Mis sina arvad?

  3. A says:

    mina olen ka liisu fänn :)

  4. krista says:

    soodoma – mina arvan ka, et see ei ole nii. Kuna ma meie peres pean põhiliselt pahandama Ketliniga, kes minuarust räägib liiga kõva häälega ja liiga palju ning vaidlema kipub, siis mul on pigem süümekad kui ma temaga kuri olin.

    Ma olen näinud ka, kuidas Ketlin minu peale pahaseks saab. Vot Liisu juures pole seda küll märganud :))))

Leave a Reply

