pulmahooaeg

minu selle aasta pulma hooaeg algas juba siis kui paks lumi oli maas ja õues külmad-külmad kraadid. Sellest hoolimata oli mul võimalus veeta üks päikeseline pärastlõuna hästi sooja pere seltsis

üks mu lemmikpilte pruudist

Nende armsate inimeste lahedad lapsed on just selles vanuses, kus nad oskavad siiralt rõõmustada lasteaia vaba päeva üle kui juhtub midagi nii põnevat, nagu näiteks ema-isa abiellumine :)

Täie tõsidusega nautis pisike preili fotosessiooni ja mul on tunne, et temas on veel rohkem kaadreid kui päris pruudist…

armastust neil jagub!

3 Responses to pulmahooaeg

  1. Inga says:

    esimene pilt on lihtsalt lummav!

  2. Eve says:

    Minu arust ka on esimene pilt lihtsalt võrratu!

Leave a Reply

