Mia

Mul on vist oma väike fännklubi. Pärast seda kui mina avastasin sellise koha nagu pereklubi on minu aktiivne sotsiaalne suhtlusvõrgustik laienenud ligi viiekümne Kärduga samas kuus sündinud beebi võrra.  Minu suur armastus pisikeste beebide pildistamise vastu aga kogus kirgi hoopis koos talvega sündinud beebidega. Ma nüüd ei teagi enam, mitmes on pisike Mia, aga täna ma juba tean, et ta ei ole mitte viimane :).

Järjest pisikesi pildistades on mul aga dilemma tekkinud, kas minult oodatakse seda, mida juba nähti või oodatakse midagi uut. Ma siis püüan teha mõlemat

sellise imearmsa suurte silmadega nunnu püüan igast beebist teha…

see pilt kuulub kategooriasse – lahe leid pärast piltide arvutisse laadimist :) ja midagi sellist planeerida küll ei saa

käed ja pead on mul teine lemmikteema…. pärast hea oma enda peopesa järgi vaadata ja imestada, et kas ta tõesti oli nii väike.

üks nunnu musta taustaga perepilt kuulub ka peaaegu alati töö hulka… isaga kahekesi pildid aga alati :) …emaga ka, aga millegipärast mida pisem beebi, seda rahutumalt ta emaga poseerib ;)

ja ärge varbapilte unustagem :)

Samas on alati igal perel midagi nii omast, mis teeb minu võimaluse teha natuke midagi muud, lihtsamaks

ühtekad..

mõnusad emotsioonid

need läbi voodikardina pildid meeldisid mulle eriti.

Ja nende pere kodulooma olen ma juba näidanud. Pereisal oli veel teisigi hobisid, millesse ta kirglikult suhtub, nii et koju saabusin ma põdraliha konserviga :)

2 Responses to Mia

  1. väga armas põnn!
    aga ema vist pabistab:)

  2. MJ says:

    huvipärast kysin, kas oled kunagi proovinud 1-2 nädala vanuseid beebisid pildistada? Siis paistavad nad eriti väikesed “issi käes” fotodel. Ma oma viimasega (sinu Kärdust 2 nadalat vanem) lasin meid pildistada, kui koigest 8 päeva synnist moodunud, väga nunnud kaadrid tulid ja sellist koguaeg rahulikult magavat beebit oli suht kerge asetada kuhu iganes (kapile, riiulile, lauale jne) poseerima.

Leave a Reply

