vahekokkuvõte

Eks vahel tuleb ikka kokku võtta. Oma kokku võtmist alustasin ma eile keskpäeval kui ma ühele kokkusaamisele kiirustades rocca keskuses keset liikuvat teed selili käis ja röökiv beebi kõhu peal alla poole sõites mõtlesin, et ei tea kas saan püsti :). Keegi appi ei tulnud ja kui alla jõudsin, siis ajasin ennast kenasti jalule. Pea ja kael ja selg ikka annavad siiamaani tunda, aga ega ma ei kurda.

Esimene mõte, mis siis tuli, et äkki see on märguanne, et tuleks natsake rahulikumalt võtta. No ma olen sellist tüüpi, et ma kohe pean koguaeg midagi tegema.  Loomulikult ei tähenda see seda,  et mulle meeldiks nö koduperenaise tööd…kaugel sellest. Mulle väga meeldib pildistamine ja pärast nendega arvutis mässata. Kui mul aega on, siis teen käsitööd ja maja ja aiaga seotud need tööd, mis ei kuulu rutiini alla.ja inimesed, inimesed ja veelkord inimesed … mitte elu sees ei läheks ma üksinda üksikule saarele. Ok koos msn-iga päevaks paariks võiks minna ;)

Kusjuures ma olen tähele pannud, et kui ma pean üksinda sööma, siis ma teen ka samal ajal alati midagi muud veel ja eile näiteks üritasin suvalist seriaali vaadata… poole peal tundsin kuidas aeg lihtsalt läheb raisku :)

Samas ma õhtuti laste taustal ikka vedelen teleka ees…siis kui ma nö lastega tegelema peaks ja nemad mööda mind ronivad. Ok see selleks.

Mis ma siis välja mõtlesin… tegelikult peaks ka natuke rahulikumalt võtma. Ma uues kodus kohe püüan mõne päeva niimoodi õhtusse veeta, et kuskile ei lähe ja kulgen ühest toast teise…

Kah võiks püüda vähem vahele segada. Ma ise tunnen, et ma olen selles suhtes isegi tubli. Lastele ei ütle kuidas ja kuhu nad astuma peavad ja mida selga panema jne. Koristamine on meie ühine tegevus ja kui ma jätan vahel midagi vedelema, siis nemad võivad ka jätta…aga samas väga armas on vahel teiste soove täita. Põhiline mis lastega on, et tuleb endale aega varuda, hakata varakult pihta, et õigeks ajaks näiteks uskest välja jõuks jne jne.

Kõige raskem on Kallega. Näiteks koos autoga sõites, on palju lihtsam kui mina juhin, sest ma ju tean palju paremini kuidas peaks autot juhtima. Kalle riietuse suhtes püüan ka vähem arvamust avaldada ja uues kodus oleks üldse kena, kui ta ise vaataks kuidas riided kappi saavad :)

Seda, et ma vähem räägiks ma lubama ei hakka. Ma usun, et see tuleb mu töös kasuks ja noh ega ma nüüd nii mölapidamatu ka ei ole. Aga rohkem ja paremini kuulata võiks küll. Mul vend ükskord ütles, et enamus inimesi teiste jutu ajal mõtleb, mida ise öelda kui teine vait jääb ja selles suunas on minulgi palju ära teha.

Laste koha pealt ei oskagi muud öelda, et natuke sellist kodust rutiini võiks nendega luua, aga samas….äkki nad ongi selle võrra õnnelikumad, et suurt midagi ei pea tegema. Ma omast käest näen, et ei kujune siin elus suurt midagi harjumuseks, mida keegi teine sulle väga peale surub.

Käisin just laste käest uurimas…et ma olen ikka rohkem hea kui kuri :)

Nii ja nüüd ma lähen teen oma lemmiksalatit ja õhtul lähen suuremate tüdrukutega kontserdile…

edit…

samal ajal kui ma seda kirjutasin, tuli mulle meilile ühe blogifänni õnnitlus…

Õpi kuulama nagu Karupoeg Puhh,
kõrvad lahti, suu kõvasti kinni.
Õpi andestama nagu Karupoeg Puhh,
süda lahti, mõtlemata, kes on õige, kes vale.
Õpi armastama nagu Karupoeg Puhh,
süli lahti, pimesi.

Palju õnne sünnipäevaks!

23 Responses to vahekokkuvõte

  1. A says:

    Palju õnne ja kõike head!

  2. triin says:

    Palju õnne!
    Aga see on küll kasulik, endale vahel meelde tuletada, et aega on tegelikult… Kui üldse sellest ei mõtle, siis jookseb ikka jalad sõlme küll.

  3. N. says:

    Palju õnne!

  4. Mari-Ly says:

    Minu tagasihoidlikud ònnesoovid ka siia reapeale :)

  5. elisabeth (triin) says:

    palju õnne ja uueks aastaks uusi ilusaid elamusi Sulle ja seeläbi meile, blogilugejatele, ka;)!

  6. Anu says:

    Palju õnne, Krista!

  7. Marii says:

    Palju õnne!

  8. Inga says:

    Head uut aastat, Krista!

  9. karin says:

    Palju õnne!

  10. jaana says:

    Ilusaid lilli,
    ilusaid sõnu,
    palju rõõmu ja palju õnne!

  11. Riina says:

    Palju õnne!

  12. Kadri Tubli says:

    Palju-palju õnne!

    soovib Kadri (täiesti võõras inimene Sulle:))

  13. Kristi says:

    Ilusat sünnipäeva ja head silma uuteks kauniteks fotodeks!

  14. liia says:

    Palju palju õnne!
    Et soovid täituksid ja unistused reaalsuseks muutuksid

  15. Kristi says:

    Õnnesid siia ja õnnesid sinna :)

  16. Tiina says:

    Palju-palju õnne kogu südamest!!
    Seni olen vaikides Sinu pere tegemistele kaasa elanud, aga nüüd ei saa mitte vaiki olla:))))

  17. evelynco says:

    Palju, palju õnne meiegi poolt!!!

  18. Age says:

    Palju õnne! Kui tervet rehkendust teha ei jõua, tee pool! (ma pean siinkohal su lubadusi silmas)
    Ja küll sa kunagi endale ka midagi ilusat poest leiad.

  19. Marje says:

    Hea teada, et sa oled ka kõigest inimene:) ma kogu aeg mõtlen, et kuidas sa küll kõike nii palju ja nii hästi jõuad… Igatahes palju palju õnne sünnipäevaks! Ja jõudu-jaksu ka tubli olemaks ja teisi edasi inspireerimaks:)

  20. Kata says:

    Palju õnne, Krista!

  21. Merli says:

    Õnnitused!

Leave a Reply

