kingituseks…

Et siis mul sünnipäev ja hommikul kui ma magama pidin, siis ma mõtlesin, et mida ma küll sünnipäevaks tahaks ja välja mõtlesin.

seda zeeenja fokinit :) Noh mitte just teda, aga seda, et mõni sõbranna mu käe kõrvale võtaks ja poodi viiks. Pärast lapsi olen ma ikka väga kehvaks shoppajaks hakanud ja tänane oli järjekordne tõestus sellele. Võtsin siis oma pisikese ümbriku kaasa ja läksin poodi, et ostan omale mõned tööriided.

Mul ju peavad ka tööriided olema…need millega mina pulma lähen. Nõudmised sellised, et suvalises kohas saan peaaegu kõhuli visata, seal juures muretsemata, et mustaks saan. Kätega vehkida nii, et midagi ei rebeneks ning jalanõud sellised, et keegi ei kuuleks kui ma käin. Kõigele sellele lisaks peaks ma välja nägema sama kena kui kõige ilusam pulmakülaline, et ei juhtuks seda, et ma ära ehmatan kui peegel teele ette jääb :)

ahh kuhu ma nüüd jäin. Läksin siis täna poodi…esimesena jäi ette lindex. Korralikult seadsin sammud naiste poolele ja suure peotäie riidepuid korjasin ka välja…aga no ma ei tea…üks pole ikka see ja teine pole ikka see ja samas…..oi kui palju ilusaid lasteriideid….

Koju jõudsin ikkagi nii, et iga tüdruk sai endale midagi uut…

Kärdu püksid on ikka head…seal on isegi päris taskud ees ja taga…

samas minu tütar on ju täitsa mõnus olla :)

13 Responses to kingituseks…

  1. malle says:

    tuleb tuttav ette igas mõttes

  2. Mari-Ly says:

    jah, mul ka :)
    JA Lindexisse ei tasugi minna, kui lastele midagi ei osta ei taha! Seal lihtsalt on nii head laste asjad, et ei saa ostmata!

  3. mormelar says:

    Tüüpilise ema sündroom, ei muud :)

  4. Kristi says:

    Mulle ka nii meeldib meie pisiponnile riideid valida, otsida ja lopuks ometi osta. Ise olen veel nii uhke oma valikute ule!
    Vahvad mannekeenid nagu alati!

  5. maris says:

    ei no oleks teadnud oleks võinud sulle ingridiga fokinit teha ju. aga ma usun, et me oleksime kõik kolmekesi seal lasteriietes lõpetanud.

  6. evelynco says:

    Mu plika käib ka ringi nagu elus Lindexi reklaam:))

  7. Katariina says:

    Mulle meeldib ka fokinit teha viimasel ajal. Enamasti küll endale, sest Lissu end enam väga stiliseerida ei luba. Vahel emale ka – tugevama õigusega :D

  8. sirja says:

    Ohh neid emmesid!
    Ja mis peamine, tore, et pesamuna ikka korralikud taskutega teksad sai, kuhu ta mudu oma träni paneb ;-)

  9. Kadri Tartust says:

    Oi palju õnne! Ja mulle ka, mina ka volbrinõid :)

  10. Eve says:

    Oh, ma saabun ka alati poest tagasi nii, et kott lapse riideid täis, kuigi tegelikult oli endale vaja :D ja tavaliselt on samuti Lindex selles süüdi :)
    Ja kuhjaga ÕNNE, ÕNNE ja kõikse kõige paremat ka tagantjärgi meie poolt!

  11. Agne says:

    proua, loodetavasti oli teil ikka vahva sünnipäevapidu ja uhkelt külalisi :D

    ma õnne unustasin vist õigel õhtul ütlemata, nüüd siis takkajärgi!

  12. Eva says:

    Lindex on tõesti mõnus. Minu 2a tütrel on täpselt samasugune seelik, nagu Liisul. See oli nii nunnu, et ei saanud ostmata jätta! :)

  13. pille says:

    ahoi! veel üks tagantjärgi õnnitleja ärkas! niisiis palju-palju õnne Krista, olgu su järgnev eluaasta täis suuri ja väikseid rõõme, põnevust ja rahulikke hetki, palju ilusaid pilte ja tervid lapsi, ning mõnu uuest ilusast kodust ;)

Leave a Reply

