väike kingitus

Mina olengi kingitus :).  Mulle endale väga meeldiks sellist kingitust saada, arvestades näiteks seda, et minust ja Kärdust kahekesi pole veelvist ühtegi pilti :)  … see tundus nüüd küll väga otsene vihje, aga tegelikult tahtsin ma hoopis ühest teisest kolme lapsega perest rääkida…

Pere pesamuna :)

minu jaoks täiesti tõsine väljakutse on alati perepilt. No minu silm ikka üle kahe inimese ei hooma ja eks ma siis klõpsutan palju ja loodan, et küll mõni pilt ikka selline on, kus kõigil on silmad lahti :)

See pilt on mul lemmik…vot selline peaks üks eesti Nokia olema!

ja tundes mind, siis peavad kõik beebit musitama :)

ja siis ma pean järge pidama, et kes ja kellega ja kui palju….

ja vahel läheb järg käest ära ka ja midagi jääb puudu …. aga siin siis ainult tüdrukud :)

Väga hästi õnnestunud perekond!

Tegelikult ma ükskord mõtlesin, et kuidas küll mulle alati kõik pered nii meeldivad…aga näe, paljud loevad mu blogi ja eks need, kellele mina meeldin, meeldivad mulle ka !


9 Responses to väike kingitus

  1. Katrin says:

    Hästi armsad pildid taas :) Varvaste paraad on eriliselt nunnu :)))

  2. A says:

    see 6. pilt võtab vee silma :)

    väga kena pere jah

  3. Kaidi says:

    Oi, väga tuttavad modellid su piltidel, seekord :)

  4. Marje says:

    kui mu mälu mind ei peta, siis me minu arust rääkisime septembris et võiks sind Kärduga pildistada ja siis jäime mõjuvatel põhjustel paremat aega ootama:)

  5. Krentu says:

    See kõige vanem õde on minu absoluutne lemmik. Kõige ilusam tüdruk, keda ma näinud olen:) Juba kassiga pildid võlusid mind!
    Varbapilt muidugi super!

  6. Heleena says:

    Kui ilus sinisilmne perekond!
    Naljakas on midagi õpetavat öelda fotograafile, aga ma ikka ütlen. :) Mul jäi kuskilt meelde hea nipp, kuidas gruppi pildistada, et kõigil silmad lahti oleks. Et kõik panevad silmad kinni korraks, loed 1-2-3 ja siis kõik teevad kolme juures silmad lahti ja sina pildi. Ega ma ei tea, kas see töötab ja võib-olla see on nii iidvana nipp, aga no ikkagi. Mulle tundus siis see nii hea võte. :)

  7. Hästi ilusad lapsed jah. ma ka vaatasin kohe seda vanemat tüdrukut. ise mõtlen, et see vist pole ainult väline, mis kohe vaatama paneb, midagi peab ikka seest ka kiirgama.

  8. krista says:

    Heleena – hea nipp küll, aga ma pole kindel, kas see beebide ja väikeste pättide juures toimib :) See, et paari aastased pildile saada on juba omaette võimlemiskava, seda, et nad siis ülejäänud seltskonnaga koostööd teeks, see on juba minu jaoks ülikõrge pilotaaz :)))

    noh ja nagunii on minu lemmikud alati need, kus inimesed mind ei vaatagi …..

  9. Merit says:

    Krista, suur suur aitäh, et nõustusid kingituseks olema!

Leave a Reply

