kodu korda 29

Eelmisest kodu korda postituse kommentaaridest naeratus näol käisin siis täna pilte tegemas. Nii armas oli näha, et niiii palju inimesi meie maja ehitusele kaasa elab. Ma nüüd rosina jätan lõppu ja näitan, mis meil seal muud on :)

Täna hommikul sai Kalle sõnumi, et poiss magas sisse. Tuli välja, et poiss oleks pidanud pühapäeva hommikul kell 7 juba tööle minema. Aga tubli poiss ärkas kell 9 ilusti üles ja sõitis koos Kallega. Hetkel neil käsil lae kruntimine

väike kontroll põrandalaua hunikku otsas

krunditakse mingi tselluloosi…. asjaga :). Veega segu peab pool tundi seisma ja siis pintsedatakse seina. Nii palju olid nad nüüd osavad, et nii kaua kui nad ühte ämbritäit pintseldasid, nii kaua teine laagerdus.

kabinet juba pintseldatud. Mul järgmine nädal sünnipäev ja Kalle küsis, et kas ta võib mulle sünnipäevaks ühe toa kinkida :) …selle näiteks… Lagi värviti eile ära. Seinu hakkab Kalle teoreetiliselt homme värvima, siis vaja põrandalauad maha ja värv neile peale. Äkki isegi jõuab :)

Koridoris on ka lagi valmis. Seinad ootavad värvi ja homme ma lähen plaatijale näitama, mida imet ma sinna põrandale tahan…

vannitoas said reedel põranda plaadid maha. Sinna tumedama halli peale tulevad plaadid, ülejäänud värvi alla

Külalistetoa lagi on ka teist korda värvitud ja seinad krunditud.

eile-üleile pani Kalle roomatte teisele korrusele. Kui ehituse alguses oli Kalle rohkem selline lõhkuja-abitöömees, siis ehituse edenedes on temast juba täitsa tõsine ehitaja saanud.  Mässab kõigi töödega, mis teele ette jäävad.

üks lastetuba kenasti roomatitatud

magamistoas ka üks sein. Teine sein tuleb veel teha.

Ja nüüd siis meie köök.

Mina ise oma väikeste käekestega õlitasin neid laelaudu :) …ok 2/3 tegin mina…aga ikkagi

laelauad on ükskord õlitatud, talad 2 korda. Sein sai õlile pigmenti juurde. Seina õlitamisel olin ka mina abiks, kuigi mul algul see pigmendi hais ajas südame pahaks :)

Kalle koos tööpinna taha tuleva plaadiga. Plaadi tingimus oli valge värv. Edasi valisime suuruse järgi ja väga hästi valisime :). Saame panna 2  rida plaate ja joon jookseb täpselt akna alumise joonega paralleelselt. Ütleks, et kokku sisekujunduse kõrgem pilotaaz, sest plaadi üks mõõt on 24,5  ja ma küll ei teadnud,  et poes nii erineva mõõduga plaate saadaval on.

Tegelikult see lae kõrgus on natuke petekas siin pildi peal. Ta ei ole midagi nii kõrge… aga mulle väga meeldib :)

tänased ekskursandid imepeene liivaga liivakastis :)

23 Responses to kodu korda 29

  1. Marje says:

    Aina põnevamaks läheb iga postitusega. Teades kui maitsekas juba teie eelmine ise tehtud hästi tehtud kodu oli, siis sellest tuleb üks pagana eriline kodu! Ma tahaks juba väga väga külla tulla:)

  2. Katrin says:

    Nii ilus juba ja nagu Marje ütles, järjest põnevamaks läheb!
    Mina ka ikka elan kaasa ja loen ja uurin kõiki Su postitusi :) Viimasel ajal lihtsalt nii kiire olnud, et pole jõudnud kommenteerida ;)

  3. Kristi says:

    Oh kui lahe. Kas sa külla ka kutsud? (alguses sõnakuulelik, siis ebaviisakalt pealetükkiv eksole)

  4. Sinitihane says:

    Hakkab ikka kohe täitsa looma juba!
    Väga paljutõotav!

  5. A says:

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiisusmariiiia, kui ILUS!

  6. A says:

    ekskursandid said vilniusest ikka kenasti koju? ;)

  7. A says:

    kas see krunt juhuslikult kaseiin ei ole?

  8. Mari-Ly says:

    Kristi, ma juba kutsusin meid kùlla :) muuseas :)

  9. Kristi says:

    Mari-Ly, no seda ma arvasin, et sa jõuad kindlasti ette. Ma natuke tagasihoidlikum siiski :P

  10. Katariina says:

    Ilus maja ja ilusad ehitajad :)
    Ja kui ma külla tulen, on see lai aknalaud minu.. ja see valge diivan… :)

  11. Krentu says:

    Krista, sul pole nüüd muud valikut, kui kõik need peaaegu kakssada kuulekat blogilugejat omale külla kutsuda ja üks suur soolaleivapidu teha:))) Mäletad, millised sabad seal Naabrist Parem esimese hooaja kodude taga olid? Sinule teeme ka nii. Ma võin tulla appi, raadiosaatja ja kollase vestiga:D

  12. Trishka says:

    Need õlitatud talad ja vanapuuseinad ei pidanud päris nii tumedad tulema, kui ma õigesti mäletan, kuid mu arust on nad just sellisena ikka väga väga ilusad. Sügav tume toon ja kui muu veel valgeks saab, siis tõuseb eriti esile, et sügav pruun toon.

  13. just, Krentu jõudis ette ja võttis mu sõnad suust.
    ma juba eelmine kodu korda postitust lugedes mõtlesin, et nüüd oleks vaja sõbranna olla, et külla pääseda:)

    aga 100 inimest on minu jaoks palju. ma tahaks kuuluda ikka VIP seltskonda:)

  14. rele says:

    oeh, ma tean et ei ole ilus olla kade või midgi, aga MA JU OLEN, väga. tõesti aina ilusamaks ja huvtavamaks läheb ja tipp on siis kui hakkad vaasi liigutama ja voodit nihutama.

  15. Kairi says:

    Oi kui kiiresti teil ikka edeneb! Iga kord kui Su uut Kodu korda postitust loen, tuleb endal ka energia oma maja venivat ehitust lõpetada. Teie maja ja tegutsemine on tõeliselt inspireerivad!

  16. tristal says:

    need laetalad on minu vaieldamatud lemmikud

  17. Inga says:

    sa Krista juba ilusasti kiitsid ka Kallet ja ma vaid lisan, et mul on kõikse aeg sama mõte arenenud.
    Mäletan, kui ütlesid mõned ajad tagasi, et Kalle ei löö sul mitte naela ka seina. Ja vaata teda nüüd!
    Vat see on see “päris oma” kodu loomine!
    On kohe näha, kui südamega ta asja juures on.
    Ja sina oled selle kõik kuhjaga ära teeninud;)

  18. maris says:

    A, saime jah kui need meie olime. Vilniusest Riiga lennukiga ja siis viimase otsa bussiga. Mis täpselt toimus, kes kellele helistas? Igal juhul tänan osavõtmise eest!

    A Says:
    ekskursandid said vilniusest ikka kenasti koju? ;)

  19. Liina L. says:

    Meestes on igasugu varjatud andeid peidus, kui nendele ainult sobiv pinnas anda ;) Mina ei öelnud selles teises postis “mina ka”, aga ütlen nüüd – mina ka selle blogi andunud fänn juba maeiteakuikaua. Koduteemad on üle kõige!

  20. Mina KA ei pääsenud õigel ajal ütlema, et loen Su blogi vast poolteist aastat juba. Aga nii kui avastasin, lugesin ka tahapoole kõik postitused läbi. Täielik Bullerby lapsed ja lugemisteraapia.

    Mõni aeg tagasi just õega naersime, et pole kaua kokku saanud ja millest me siis räägime, kui kokku saame – Kristast ja tema lastest, ise, eks ole oleme kontvõõrad!

    Nagu ma ka varem kommenteerinud olen, on minu lemmikuks Liisu ja tema tegemised, lisaks on olnud tohutult huvitav jälgida, kuidas Sa fotograafina arened.

    No ja koduehitajana sead lati väga kõrgele! See on fantastiline ja aukartustäratav, kuidas te sellele vanale majale elu tagasi annate.

    Tervitades, Ungarist

  21. anna says:

    Nii kodu moodi on teil seal kõik juba! Väga ilus! Kujutan ette, et see esikuseina laudis tuleb ikka väga super, kui värv peal.
    Köögilaes ma oleks vast talad ja lauad erinevat värvi teinud, et eristuks rohkem, aga see jälle minu maitse-eelistus lihtsalt. Üldiselt väga ilus toon :)

  22. lennuk says:

    Ma ei suuda imestada, kui kiiresti sellest lobudikust on teie nii uudne ja moodne kodu saamas!
    (Naersin selle kollase vesti ja vile jutu peale)

  23. Katariina says:

    :D Ma nägin täna seda kohupiimamäge :D

Leave a Reply

