Kuidas me messil käisime

Mina, kel uue kodu rajamine pooleli on, peab ju minema interjööri messile. Minu jaoks see mess tehtigi. Väga kenasti olin omale vaba hommikupooliku planeerinud. Väiksema kaalumise järel otsustasin võtta kaasa mõlemad väiksemad lapsed ja vanaema. Ja et võimalikult mõnusalt läbi saada, siis laenasin Kärdule rattad alla ja läksime messile sellisel ajal kui kõigi eelduste kohaselt peaks olema kõige vähem rahvast – reede hommikul kell 12 :)

No ma ei tea…kuidagi väike-väike on see meie asi ja peaaegu kõik asjad olid juba nähtud-kuuldud-loetud.  Paar asja jäi silma ka… Näiteks käsitöö vaibad. Mitte kaltsukad, aga ikka pärisvaibad. Lahedad ideed, vaipade kujud ja mustrid. Silma jäid üle ääre mustriga vaibad ja reljeefsed ja loomulikult natuke meie oma eesti asja ka…

Teine asi mis mulle silma jäi oli Aet Pieli ultramodernne lumivalge köök. Kui mul ei oleks ühtegi last ja ma oleks kümme aastat noorem ja elaksin kesklinnas kõrgel katusekorrusel vot siis oleks see köök mu unistus :) Mul täitsa kahju, et ma sellest köögist pilti ei teinud, ma lihtsalt seisin ja vahtisin, kuidas disainer uhkeid valgeid uksi avas, kus riiulid sinises valguses välja sõitsid nagu välismaa filmis.

Mingi ülesanne oli seal ka antud ja nö elutoad kujundatud.  Nii pisikese pinna peal ei saagi vist suuri mõtteid tulla, aga ma olen diasiniblogide mõju all, aga oleks tahtnud näha rohkem.  ökotuba oma valge glasuurpottidest ahju ja savikrohvi seintega mind küll grammigi ei inspireerinud :). Ma esimese hooga kõndisin sellest lihtsalt mööd. Ahh üks laud ja väike kapike seina ääres…kus sisekujundus on? Tegelikult ei ole nii aus, sest inimesed olid ikkagi enda parima andnud.

Punaste juustega sisekujundaja oma meeldis mulle küll vaadata. Vaatad ja mõtled, et ikka täitsa hull, kes sellist tuba tahab, aga ikka vaatad edasi :)

Teises hallis tehti lilleseadeid. Need mulle meeldisid, aga no ma nüüd kõigest ei suuda ka huvituda, nii et vaatasin lihtsalt et ilus.

Mõne pildi tegin ka ja et kaks kärbest ühe hoobiga saaks, siis jälgisin läbi kaamerasilma, mida Liisu teeb. Tema vaieldamatu lemmik oli linalapse box, kus ta siis ühte nukku ühest võrkkiigest teise tõstis. Puust lambid torkasid mulle ka silma ja see moonidega ongi see vaip, millest ma üleval pool ka rääkisin.

Vastupidiselt Läti diasinile, keegi ei pahandanud kui Liisu Eesti disaini pehmust proovis. Kõik sisekujundajad, keda ma televiisorist või ajakirjas näinud olen,olid kohal. Mõni jäi isegi pildile, mis siis et seljaga ;)

Aga neid Eesti disaini asju olin ma küll kõiki juba näinud. Kusjuures oleks tahtnud seda Mari nimelist lastetooli just näha, aga seda ma ei märganud.

Natuke sädelust ja sära ja need munad paremal ongi Läti omad ;) Üleval see elutuba, millest ma enne rääkisin. Liisul aga läksid silma suureks kui ta nii palju komme korraga nägi. Need mehed ikka teevad alati kõike suurelt.

25 krooni eest oli meil meelelahtusut küll rohkem ja lapsed olid supertublid. Kärt istus vaikselt terve see kolm tundi oma turvahällis ja vahtis ringi ja ei kobisenud ega protestinud mitte üks gramm. Liisu, kes väsimatult mööda vahekäike patseeris ja õhupalle kogus-lõhkus viitsis veel pärast autonigi joosta – ulme :)

Minge ka ja rääkige kuidas oli!

5 Responses to Kuidas me messil käisime

  1. Liis says:

    Huvitav, kes neid kodumaised käsitöö teeb ja müüb? See võiks olla just, mida ma paar aastat otsinud olen…:)

  2. krista says:

    kusjuures ma võtsin brozüüri, aga ma nüüd ei leia seda üles… ma veel otsin. Aga kui keegi siin juhtub lugema ja läheb homme-ülehomme, siis võtke palun Liisile infot!

  3. Kadi says:

    Näed siis, meie käisime ka täna samal ajal :)

    Villavaipu teeb : http://www.valleytal.ee
    Hinnad neil suht krõbedad (kuigi kaup ehe)

  4. Liis says:

    Oi aitäh! Neid vaibameistreid ma tean ja olen nende mõnusaid narmasvaipugi (kindlasti on ka mingi peenem nimi olemas) näppinud, aga tõesti ei teadnud, et nad ka moone suudavad vaibaserva kududa.

  5. Malle says:

    Ja mina pean kohe seda ehedat ning krõbedat kaupa kiitma. Kodus sellised põrandal ning mitte üks vägi ei tõmba mind kuni surmani sünteetilisest materjalist vaipa maha panema. Need vaibad on oma hinda väärt :)

Leave a Reply

