heade mõtete linnast…

Nii vähe kui meie pere Lõina-Eestisse satub, siis ikka tuleb ühendada meeldiva veel meeldivamaga. Nii ma sattusingi sellel armsale perele külla…

Tõelise kodu fännina ma muudkui käisin ja imetlesin ja muidugi ka küsisin. Pärast tuli ikka välja, et nad pole mu blogiga üldse kursis ja eks nad siis imestasid, et näe üks hull fotograaf, kes läheb laiadest põrandal laudadest ja vanadest ustest ning eriti suurest klaasverandast täiesti pöördesse :). No ja ei saa kiusatusele vastu ja tegin möödaminnes ka paar klõpsu niisama kodust ….

eks nad siis pidid mul seal ühe ja kahaekuapa imeliste uste vahel kõkutama ;)

üks mu lemmikpilte…

Päris tihti kirjutatakse mulle ka imearmsaid kirju ja nende oma sobiks täpselt siia….

suur-suur aitäh, et selle Tartu-reisi ikka ette võtsid ja meist nii
palju toredaid pilte tegid! Ma teadsin küll, et mul on maailma kõige
armsamad lapsed ja mees, aga nende piltide peal on seda “armasolemise
faktorit” lausa nii konsentreeritult, et pisar tuleb silma… Et kui
ilusad me (Sinu abiga) kõik ikka oleme :)

tõeline vennaarmastus…

Kokkuvõttes võib öelda, et linnal on täpselt õige nimi, sest nendest headest mõtetest saavad teoks imelised pered ja superarmsad lapsed!

2 Responses to heade mõtete linnast…

  1. tristal says:

    appi see alt teine pilt beebiga on ikka nii armas:)

  2. Kadri says:

    Oi, tuttavad näod :))
    Ja Sinu blogi loeme nüüd hoolega ja elame koduehitusele kaasa! Meil on ka suured muutused käsil – suure toa lakke tehti trepi jaoks auk ja nüüd läks terve suur tuba remonti – laed, seinad, põrandad.
    Kui järgmine kord pildistama tuled, siis näed :)

Leave a Reply

