guugeldades ennast…

Kui ma juba niimoodi avalikku elu elan, siis ma vahel guugeldan ennast. Näiteks eile – täitsa huvitav oli. Midagi halba ei leidnud, aga leidsin palju huvitavat, mida inimesed pildistamisest ja fotograafidest ja muust saranasest arvavad.  Näiteks, et stuudios on pildid ilusamad, sest seal on piltidel professionaalne taust.  Tõeliselt proff fotograaf suudab ka nutvast lapsest rõõmsad pildid teha. Üldse on fotograafide valik nii kirjuks läinud, et tegelikult oli enamusel arvajatel täitsa ükskõik kelle juurde minna, sest kõikide pildid tundusid nii ilusad.

Mida rohkem ma lugesin, seda rohkem hakkas mulle meelidma see mõte, millise fotograafina ma ennast näha tahan….

Ma usun, et järgmised pildid iseloomustavad seda natuke, aga ma üks teinekord kirjutan sellest natuke pikemalt.

Kutsuti mind ükskord koos fotokaga pisikesele sünnipäevale..

emadega ja ilma

4 Responses to guugeldades ennast…

  1. Epu says:

    Tervislik on end tõesti guugeldada, isegi mina teen seda.
    Tahtsin kiita seda töötlust, milleni jõudnud oled. Mõnus vana raamatu ja fotolõhn meenub ninna. :)
    Ja mul on ääretult kahju, et Sa ikkagi vaid beebisid pildistad, sest minu meelest pole küll ükskõik, kelle juures pildistamas käia või keda enda juurde kutsuda. Mina just tahakski enda juurde kutsuda, saime uue kodu, kus on aknad, mis lasevad ka valgust läbi ning arvan, et mõne kuu pärast oleks siin vahvaid nurki, kus pildistada ning just palju ehedam pilt tuleks, kui stuudios.
    Ja nii mõnestki popist fotograafi käekirjast on totaalne tüdimus. Sinu ja mõne üksiku oma ma jälgin ja imetlen. Kuidagi teistmoodi. Selline soojus ja aupaklikus ja sõbralikkus kumab läbi. Ning näha on, kuidas fotograaf areneb. Minu jaoks hästi tähtis, et inimene oma erialas tahab jõuda edasi, mida paraku kõigis ei näe..

    Parimat soovides

    Epu

  2. sinu kasuks räägib fakt, et oskad lisaks pildistamisele ka müüa:)
    sinu blogi on sinu nišš.

  3. A says:

    just – soojus ja sõbralikkus ja ma ütleks ka armastus ja austus. ja eelkõige muidugi tunnetus. on võimalik teha tehniliselt ülihea foto, kus pole alles mitte midagi sellest, mida pildistati. sinu piltidel on aga edasi antud ka see tunne, mis pildi tegemise ajal seal oli.

  4. Mari-Ly says:

    Kuule see eelviimane pilt on kohe vàga ilus!!!
    Pean ka ikka need tekstuurid ära õppima…

    Ja ma arvan ka, et sa oskad ennast hästi müüa :) Oled selline armas ja soe ja kirjutad alati nii siiralt, et igaüks tahaks sinu pildi peale jääda kasvõi juba selleks, et pärast lugeda kui tore ta on ja kui ilus ja armas laps tal on :)
    Ma olen juba ennegi sulle ütlenud, et paljud üritavad sind matkida… see paistab silma :)

    Pildid on ka muidugi ilusad…

    Ma ka nüüd uudishimust guugeldasin sind ja ega keegi ei räägigi halvasti :) wow :) Eks sa oled selle ära teeninud!

Leave a Reply

