Sellel beebil on meie peres kõige pikem nimi – Liinaematütrepoeg :). Ükskord ammu tubli paar aastat tagasi kui Kalle koos oma töökaaslastega suvist graafikut sobitasid, siis oli kõigil suurelt ja punaselt kirjas – Liina ema juubel. Ükski poistest ei teadnud, mis juubilari nimi on ning veel vähem, kes see Liina üldse on :). Kõige rohkem nad kartsidki, et nad ka peol juubilari poole  sõnadega – Liina ema, pöörduvad. Uhkel juubelipeol tutvusid poisid siis ka Liinaga, kellest sai Liinaematütar :). Tänaseks päevaks on Liinaemast saanud Kalle jaoks tähtis inimene, kelle poole ta tihti juriidilistes küsimustes pöördub  – näiteks isegi 5 tundi pärast Kärdu sündi :)

Sellest loost täiesti sõltumatult käisin mina koos Liina ja Priiduga ülikoolis ja elasime aktiivset üliõpilaselu ja eks ma siis ka nägin kui Liinast ja Priidust sai pere ja nüüd siis pisike Jaak – vedas tal, et ta just sinna perre sai sündida! ja mul vedas, et ma sain neile külla minna….

Kõige pealt Jaak magas….

magas nii magusalt, et Priit sai temaga koos magada…

ja Liina

ikka ei ärganud ;)

siis ajasime ikka üles – viskas viis ja tegime sessioooni….

minu lemmikpilt – ohh mul tuli hea idee…ükspäev kui neil teine laps tuleb, siis teeks teise poole juurde ;)

teine mu lemmik.

kolmas lemmik…

kõige lemmikum lemmik. Need pisikesed, kui nad alles nagu konnapojakesed on, siis ma ütlen, et näe hoia teda kuidagi moodi niimoodi suvaliselt, eks siis pärast paista, mis tuleb. Alati tuleb midagi lahedat. Niimoodi hoida saab neid umbes täpselt kuu aega :), pärast seda on nad jubaliiga suured suvaliselt hoidmiseks…

Ahjaaa – Jaagu paneme kindlasti peigmehe kandidaadina kirjas, sest Priit on minu aravtes üks kõige targemaid mehi, keda ma isiklikult tunnen ja selline ämm nagu Liina sobiks meie pere tütardele väga hästi! :) …

5 Responses to

  1. sirja says:

    Tere Krista,
    lihtsalt pidin nentima, et pisike Jaak esimesel pildil pani mind söna otseses möttes ahhetama.
    NIIIIIIII nunnu.
    Häid klöpse!

  2. A says:

    ach! kui head!

  3. inga says:

    teil on ikka nende peigmeeste kandidaatidega hästi:)
    Väga ilusad-helged kaadrid – viimane kui üks!

  4. Eve says:

    need vist on minu kõige lemmikumad pere-beebipildid viimasel ajal :) super!

  5. […] Pildistamise tulemused on vaadatavad siin: http://www.kristakoiv.com/slaid/jaak/ Ja Krista enda muljeid saab tsekata siit: https://krista300.wordpress.com/2010/04/11/4686/ […]

Leave a Reply

