kodu korda 24

Ma käisin ka maja peal tööl :). Jätsin kõik lapsed koju magama ja proovisime kas õnnestub Kärdul üks vahe olla üleval ilma minuta. Õnnestus väga hästi, aga see pole see jutt :) .

Lõhkuda ma ei jõua ja ehitada ma ei oska – järelikult jäid mulle koristustööd. Kenasti maskiga varustatuna sain oma kolm harja, mustad kilekotid ja tolmuse toa kätte..

Alustasin Ketlini toast… ma ei saa nüüd aru, kus on enne foto…see on ju  pärast :)

Üks vana ja väga hästi säilinud uks pandi toale ette ja nüüd tuleb sinna tõenäoliselt laudlagi, seina savi krohv ja põrand lihvida ja …?

Kuna see tuba on meil eelarveväline, siis vaatame kuidas me vaadatud saame…

Järgmiseks oli meie magamistuba. See pilt ei ole tänane…

aga see on. Kalle paneb veel viimased lauad, et ma saaks kõik ilusti puhtaks teha…

see on nüüd meie magamistuba. Akendega seina tuleb savikrohv ja sinna paberi peal laud.

natuke treppi pühkisin ka…

pole veel täpselt välja mõelnud, mis selle trepiga teha, aga praegu on tunne, et astmed lihvime üle ja jäävad nagu on, aga selle astme aluse värvime ära…Mõnusad kulunud astmed, kohe näha, et on ikka käidud juba. Kuigi tõenäoliselt on see trepp vene aja alguses ehitatud..

Palju ei saanud seal trepi peal tolmutada, sest all värviti vannitoa lae laudu. Töögraafik on nii tihe, täna peavad lauad saama värvitud ja homme lakke ;)

suur tuba

suur tuba näeb välja nagu tagrupidi pööratud linnupesa :).

lagi näeb välja näiteks selline

sein lähedalt vaadates enamus kohtadest selline. Kusjuures 2 päeva pärast krohvimist on sein ikka veel täiesti märg. Vabalt võib näpuga sinna sügava joone vedada…

minu lemmikruum – kabinet. Juba on mõnes kohas näha kuivamise märke. Küte on sees ja aknad on lahti – rikaste inimeste asi, aga niiskus peab ju kuidagi välja saama :)

Teisele korrusele tegi Kalle ka uue trepi koha, mis viib tema tubadesse ;). Vannitoa arvelt tuleb see

otse ees teise korruse vannituba ja paremal üks lastetuba.

vannitoas on meie vanade uste varu ja taga ajutine kraanikauss, kust tuleb ka sooja vett :)

meie köök näeb välja hetkel selline. Vaikselt koondub kogu varu sinna, kusjuures järgmine nädal hakatakse seda krohvima, mis tähendab, et see tuleb jälle tühjaks teha :)

meie ahi :)

väike osa kulutatud savi kottidest. No neid tuuakse ikka paarikümne kaupa. Savi on 25kg kottides ja 1 ruudu krohvimiseks kulub 35kg. Meil on krohvitavat pinda ligi 300 ruutu… arvutage nüüd ise palju neid kotte tuleb – jaanitule jagu ;)

Minu igapäevane lektüür on disainiblogid ja täna just vaatasin, et ühes blogis on meie magamistuba juba valmis

Näed SIIN. Ja need sinised toolid, mis seal postituses silma torkavad ostsin ma ka juba telliskivi taaskasutuse poest ära . Sinised nad meil nüüd küll ei tule – valged või punased või beezid…

Mul oli üks mõte veel, millest ma tahtsinkirjutada, aga seda järgmine kord….ahh ma kirjutan ikka.

Mul on vahel kahju, et meil nii vähe sisustussaateid on. Oleks nagu 2, aga vaadata saab ainult ühte. Kellegi kummalise inimese huvi on panna need kahele erinevale kanalile nii, et saateajad poolenisti kattuvad. MIKS?

Ja siis ma ikka vahel vaatan ühte ja klõpsutan teist ja vahel vaatan ühte internetist ja mis mulle seal silma jäi. Pigem siis ei jäänud. Kus on meil SELLISED kodud. Vahel on kummaline vaadata kuidas arhitektid ja sisekujundajad järjekordset  kuubikut kiidavad. Noh teate küll…lai madal nurgadiivan ja söögilaud hunniku toolidega, kõrged laed ja moodne köök. Ja räägivad nagu nad oleks seal mingit imet teinud. Imed on minuarust selles blogis. Ei tea kas meil on rahaga inimesed liialt konservatiivsed, sest ei tahaks uskuda, et meil selliste lennukate ideedega loomeinimesi pole…

Hoolimata sellest, et mul sealt blogist pole peaaegu mitte midagi üle võtta, on see mul üks lemmikuid :)

6 Responses to kodu korda 24

  1. Rogue says:

    Pigem selliste kodudega inimesed ei lähe oma pesasid telekasse näitama, ma arvan.

  2. A says:

    ehh, nende meie sisekujunduste kohta on mul täpselt samad mõtted. sa oled veel isegi väga peenetundeline :). minu meelest on need tüüpilised sisekujunudsed ikka jubeduse tipp.

    savikrohv kuivas meil ka kaua.. kuni ma ehitaja nõu kuulda võtsin ja niiskusekoguja tõin. nädal aega iga päev korjas see toaõhust rohkem kui ämbritäie vett ära. pärast juba sutsu vähem. ja teine atribuut, mille me ostsime spetsiaalselt ja mis on tänaseni aktiivses kasutuses, on ehitustolmuimeja. me ostsime kõige pisema boschi, kuid kärcherid on veel parema hinnaga – miski 1500 krooniga on täiesti korralik. see harjaga tolmutamine on ikka kohati suisa noh, raske :)..

  3. Heleena says:

    Toa õhu niiskustaset saab vähendada talvel akende avamisega, sest talvel on miinuskraadidel välisõhk väga kuiv ja niiske toaõhk liigub välja. Mida rohkem miinuskraade, seda kuivem õhk. Suvel on vastupidi – välisõhk on palju niiskem kui toas ja niiske õhk liigub tuppa. Praegune periood on selline vahepealne – pigem on õues ikkagi juba niiskem. Ma miskipärast arvan, et kui te aknaid praegu lahti hoiate kuivatamise eesmärgil, siis see väga effektiivne pole. Keset külma talve on see tõesti väga tõhus.

  4. Liia says:

    niiskusekoguja laenutamine on jah hea mõte. Meil pandi märga tselluvilla seina ja see aparaat siis kogus pärast niiskuse kokku. Oleks varem teadnud oleks soovitanud pühade ajal laenutada. Siis on tasuta päevad :) Üldse on nädalavahetusel hea laenutada. Võtada laupäeva hommikul, maksad 1 päeva eest ja viid esmaspäeval enne 10 tagasi.

  5. A says:

    praegu on ikka ka tõhus, sest tuulutub see niiskus ikkagi välja, kui sees soojem on. niiskus sadeneb välja külmemas õhus, seega kui toas kütta ja aknad lahti hoida, liigub ta õue ehk jahedama poole.

    aga see asjade tassimine ehitamise ajal on omaette ooper :))). ma mäletan siiamaani, kuidas meie hobiks oli “erinevate hunnikutega mööda õue ja maja ringijooksmine” :)). ühte suurt prussivirna õues sai umbes 4 korda ringi laotud… terrassilauad on nüüdseks ka juba kolmandas kohas virnas… rääkimata neist lugematutest hunnikutest segukottidest, lauavirnadest, värviämbritest, plaadikarpidest, looduskivivirnadest ja muust, mis majas sees aina kohti pidid vahetama.

  6. Katrin says:

    Minu jaoks on ka täiesti hämmastav see kuubiku teema. Oh, siin on kasutatud 10 erinevat sorti valget ei saaks jäle vinge ja isikupärane. Tõsiselt või!!!??? Vahel mulel tundub, et meie sisearhitektid ei ole Tallinnast kordagi välja saanud. Rääkimata sellest, et oleks kuskil välismaal käinud ja näinud milline näeb välja üks täeliselt isikupärane kodu, kus on koos sadu erinevaid detaile, tekstiile, mustreid. Vot see on meistriteos need niimoodi kokku panna, et tuleks ilus tervik. Aga no mis mina võhiklik maainimene ikka sisekujundusest, isikupärast ja moest tean. :D

Leave a Reply

