Koduloomad

Mul pole koduloomade vastu midagi. Meie peres on kunagi minu nooruses elanud rott ja hiljem saksa lambakoerad. Kassi tahaks ka, aga hetkel pole kedagi. Kunagi ikka tulevad, ma arvan, et siis kui lapsed väga nõuavad :)

Küll aga on nii mõneski peres, kellel ma külas käinud olen, koduloom olnud.

Ma ei ole küll mingi osav loomapildistaja, aga pererahva soovil on mõni ikka pildile jäänud..

Seda koera olen ma päris mitu korda juba näinud, aga kuna minu tüdrukud natuke karadavad teda, siis peab ta tavaliselt olema kuskil mujal. Pildistamise ajal sain teada, et kõrvad peavad olema ilusti püsti…mitte ludus, nagu mul nii mõnegi pildi peal oli ja mida ma nüüd ju loomulikult ei näita :)

appi näe tal ongi silmad ka päriselt olemas :)

järgmine kord oli pereliige vot selline kass. Tema küll hiilis ja piilus, aga pildile saamiseks tuli temast kinni hoida…

Ja nüüd peaks enamus inimesi postituse lugemise lõpetama ;), sest järgmises peres oli terve toa täis madusid. Ma arvan, et ma väga seal majas magada ei julgeks ja üksinda sinna tuppa ka jääda ei tahaks, aga muidu kui mulle kinnitatakse, et madu ei tee mulle midagi, võin ma teda vabalt näpuga puutuda…

näed see on minu käsi :)

Kusjuures esimese minuti jooksul suutsin ma teha maotaltsutamise 2 kõige olulisemat viga. Nö paitada mao pead ja katsuda tema saba :). Kusjuures madu sabast silitada tundus minu jaoks kuidagi just ohutu :)

Toodi siis mulle üks ohutu madu ja tema muudkui vingerdas tooli peal, kui ma siis püüdsin mustreid pildistada…

isa palvel ja ema suurel hirmul tegime ka mõned sellised pildid…

Vot siis selline kodulooma postitus ;)

17 Responses to Koduloomad

  1. ieska says:

    Kui pikk toru sul ussipildistamiseks oli? 2-ne konverter ka vahel? :P

  2. Külli says:

    hämmastav vastutulelikkus vaatajate soovidele :)
    pildil on uss väga ilus. pildil.

  3. Krentu says:

    See tüdruk, kes kassiga koos on, on niiiiiii ilus!
    Aga üks inimene, kelle blogi ma algul kudumise pärast jälgisin, hakkas loomafotograafiks:) Tal oli omal kaks kassi ja kõik kudumid olid alati koos kassidega pildistatud ja tavaliselt olid kassid seal palju ilusamad, kui kudumid (kuigi ka kudumid olid väga kenad). Nüüd ta vist teeb tasapisi pulmi jm ka.
    http://www.fatorangecatstudio.com/index2.php

  4. Mari-Ly says:

    OO, Krentu kui hea link!
    Mulle meeldib väga loomi pildistada, saan ehk mõne idee :)

  5. inga says:

    senikaua kui meie majas ei olnud beebit, tehti meil kõvasti kassi-pilti:) no oli meil siis ka 3 kassi, niiet oli keda fotoaparaadiga taga ajada:) Siis ilmus aga beebi ja peale seda on kassid kuidagi juhuslikult pildile jäänud… lapse selja taga vms:)
    eks lemmikloomade pildistamine on ka omaette teema, kuid seniks kui jätkub beebisi, on eelistus ilmne;)

    ahjaa… kui ma siin kunagi olen ka oma peaga mõeld, et pildistan loodust või nii, siis sai ikka päris ruttu selgeks, et kui ma ei ole tüüp, kes hommikul enne koitu rappa hiiliks või tundide(päevade!) viisi hanges hiirvaikselt passiks, siis minust ikka “remo savisaart” ei saa:)

    beebid/lapsed/inimesed ja nende sündmused on nii sinu teema, et mul ei tulekski pähe sulle öelda: mine ikka vahel metsa ja pildista seda ka, mis puu taga toimub:P

    need kassiga pildid on nii armsad:)

  6. Thredahlia says:

    Hehee… see kuts on ju lausa tuttavat nägu. Endalgi sibab kodus šotlane ringi (http://www.flickr.com/photos/thredahlia/sets/72157618572324138/detail/?page=1). Ja ära hirmutavad nad ka kogenematu täiskasvanu, lihtsalt käitumine ja häälitused on tõule iseloomulikult omapärased. Näiteks tervitab Brenna meid koju jõudes valju madala mürina, sabaliputamise ja ludukõrvadega.

    Nagu näha, mina olen veel lemmikloomapildistamisfaasis :D

  7. Seal ussiga kodus on siis peagi kaks roomajat:)

  8. lennuk says:

    Kiisu ja tüdruk on armsakesed!
    Maod on maitseasi ja mina hoian hästi kaugele!

  9. Epu says:

    Madu on imeilus. Kahju vaid, et tal silmad veidi udused – nahavahetuse aeg lähedal. Sest kui silmad oleksid selged, siis poleks madu nii hirmuäratav (minu meelest). Mul omal ka madu olnud, kahjuks viisid meie eluteed lahku. Ääretult ilus ja elegantne loo. Ja tõesti, väike ettevaatlikus peab olema looma suhtes, kuid eks see on samamoodi ka koerte ja kassidega (oi, kui kuri võib mõni siiam näiteks olla. :P).

  10. Heleena says:

    Täitsa lõpp, kui ilusad mao pildid! Kuigi maod ise om minu jaoks hirmuäratavad. Ma oleks ilmselt pildistanud teisest toast. :)))

  11. Ingrid says:

    Esimese hooga tahtsin kirjutada, et issandjumal, aga siis vaatasin seda madu pildid … no ma ütleks, et super modell. Kui graatsiline ja veetlev. Ja mulle tegelikult ikkagi maod ei meeldi :-P

  12. Mari-Ly says:

    Thredahlia, ma lisasin su kohe enda sõbraks flickeris :) Nii head koerapildid! Hea koer ka!
    Ma armastan vuntsilisi ja kui shotikas nii palju ei kaaluks siis oleks tema mul taksi asemel :)
    Meie beebi on suureks juba kasvanud, seega olen mina tagasi kutsade piltide juures :) või siis koos…

  13. Mari-Ly says:

    Ja Krista, saad aru, miks meie tahtsime heledat värvi koera :) Sest tumedat on väga raske pildistada ( eriti tumedas kodus)…
    Therdahlal, tundub, et on kogemust ja palju pilte on väga ilusaid!! http://www.flickr.com/photos/thredahlia/3848935617/in/set-72157618572324138/ see näiteks ja siis ka see kohe alguses. Kus looma iga karv paistab ja isegi silm on näha :)
    Mul emal on mustad taksid ( üks karmik ja üks pikakarvaline) nign ma näen iga kord vaeva, et neid hästi jäädvustada!

  14. Thredahlia says:

    Ka lemmikloomast hiir võib vere välja hammustada. Eks ettevaatlikus ja kaine mõistus on teretulnud iga liigi puhul. Madude kartus on meil, imetejatel, ilmselt evolutsiooniline omadus – ratsionaliseerides ületatav ja tänapäeval kohati lausa kohatu :) Objektiiviga ilmselt roniksin talle peaaegu silmam sellele kenale roomajale siis.
    Mulle nad meeldivad, nagu ka tarantlid, aga silitama sellegipoolest ei tõtta.

    Mari-Ly, ilma maailma kõige toredama koerata, poleks ka toredaid pilte :D Ma ei saaks jälle võtta heledat koera – mul on kõik riided mustad või hallid…

  15. Mari-Ly says:

    Minu koer karva ei aja :) See on kohe nimelt valitud, karmikaid on vaja trimmida aga ise nad ei aja mitteèht karva!… sest eelmisel olid punased ja pikad karvad ja neid leidus igal pool ja nad paistsid kohutavalt silma! Nii musta kui heleda peal!

  16. Mia « says:

    […] nende pere kodulooma olen ma juba näidanud. Pereisal oli veel teisigi hobisid, millesse ta kirglikult suhtub, nii et […]

  17. Kui ssа ei ole otsutanud, kus pidada oma firmapidu,
    siis Naissaaг on selleƙs hea võimɑlus

Leave a Reply

