Pisike Margaret

Kunagi fotokoolis räägiti, et õnnestunud pildi üks eeldusi on see, et inimene tahab pildi peale jääda. Siinkohal tasuks ka ära mainida, et see kummaline fotogeenilisus on ainult 10% heast pildist, aga seda ma olen kindalsti juba kuskil rääkinud :)

Beebidest ma nii väga ei tea, aga õnnelikud vanemad tahavad küll, et beebi pildi peale ja jääks ja niimoodi need imearmsad kaadrid ka sünnivad.

kõige mõnusam on küll jõuda siis, kui pisike alles magab…

kolme tütre emana vaatasin kohe huviga kuidas suur õde pisikese beebiga on.  Seda oli väga armas vaadata ja etteruttavalt…

oli just suur õde see, kelle süles pisike lõpuka magama jäi…

ja jälle minu lemmikud – kaadrid isaga…

varbapilt ;)

emaga ka …. emaga on beebid väga loomulikud…

kas teil on tunne, et väljas oli ligi -15 kraadi külma samal ajal ;) …. fototehniline info, et pilt on aknavalgusega ;)

Ilusat kasvamist sulle!

4 Responses to Pisike Margaret

  1. Kristi says:

    Oi kui armas väike piiga!

  2. Riina says:

    Ma olen juba mõnda aega Sinu blogi jälginud…ja nüüd enam ei suutnud vastu pidada ja pean kohe kommentaari ka jätma:) Maagiliselt ilusad jäädvustused on ikka. Mulle koha nii nii meeldivad ja tahaks ise ka kunagi nii hästi osata:) Praegu ma alles arenen ja õpin ning tunnen et eks pikk tee on veel minna:)

  3. zelly says:

    Kui armsad pildid taas. Kui meie pere kord Eestisse jouab siis tahame ka su kliendid olla. Loodetavasti suvel.

    Lugesin kadedusega, et Kardu yks lemmiktegevusi on magamine. Meie pea 7 nadalase Emma koige vahem lemmiktegevus on magamine, kahjuks. :)

  4. A says:

    vapustavalt head pildid!
    mulle meeldivad muuhulgas need suure õega..

Leave a Reply

