Väike prints

Kui keegi küsiks, et milliseid lapsi on kõige raskem pildistada, siis ma vastaks, et 1-3 aastaseid :) Ja kui nüüd küsida, millistest lastest saab kõige lahedama emotsiooniga pilte, siis ma vastaks jälle, et 1-3 aastastest.

Neil on omad tahtmised, kindel nägemus asjadest ja nad on niiii siirad, elavad ja emotsionaalsed. Minu õnneks ka väga kergesti ära ostetavad ;), mõnele piisab kommist, teisele tuleb lubada see kõige suurem auto poest.  Ühel talvisel hommikupoolikul jälgisin ühe väga laheda pisikese poisikluti mürgeldamist…

lahe…. ja väike paus ka ;)

2 Responses to Väike prints

  1. A says:

    Ohhh! Siin on paar tükki ikka Väga Head! :)
    Ma juba teen kõigile oma tuttavatele reklaami, et nad paluksid Sul oma pere- ja lastepilte teha :)

  2. mulle eriti meeldib, kui isad on oma laste üle uhked:)

Leave a Reply

