Lapsed söövad

Appikene mul juba endal imelik nii palju söögijuttu :). Ni harva kui ma siin süüa teen, siis ükspäev kui me olime vanaema kinno saatnud, proovisin jälle vahelduseks. Noh, et kuidas oleks ise ja kolm last korraga söönuks saada.

Valisime pasta…kiirelt ja kergelt :) Lastega ei vaielnud, las söövad ketshupiga kui tahavad, hakkliha panin neile ka juurde. Endale tegin natuke parema…ilma ketshupita, tomati ja juustuga :). Kärt sai porgandipüreed.

Valmis olla…

Kärt nägi lusikat ;)

suuremad söövad ise…

ise teen pilti ja ise söödan. Kusjuures mul ei ole mitte kerge fotokas ja silma ees peab seda hoidma. Luiskat lükka nagu filmis, et läbi kaamerasilma vaatasin, et kuhu poole peaks minema

sõime nii, et üks amps Kärdule ja siis üks amps mulle. Mitte porgandit, aga seda minu sööki ja lõpetasime suhteliselt samal ajal. Ainuke vahe, et mina olin täiesti puhas. (lainurgaga ei tule inimestest ilusad pildid – fototehniline vahemärkus).

Ketlin võttis juurde

ja Liisu pühkis ise suu puhtaks :)

4 Responses to Lapsed söövad

  1. Katrin says:

    Milline siiras rõõm lusika nägemisest :D Väga-väga lahe pilt!

  2. anna says:

    Sellest ajast peale, kui sa selle juustupostituse tegid, on mul SELLINE veini ja hallitusjuustu isu, et mine lolliks :D Nädala sees tundus imelik napsutada, aga täna õhtul vist küll luban endale paar klaasi ja hunniku juustu. Nii et pole nendel toidupostitustel häda midagi :D

  3. A says:

    minu igapäevases lektüüris on päris mitu puhast toidublogi :). seega väga nauditav lugemine mu jaoks ka see. sinu blogis lisaks see ütlemata soe, valge ja elujaatav ning rõõmus tunne :)

Leave a Reply

