Uus poiss ja sööb ka

Meil on nüüd poiss :) enne oli tüdruk, sest tal oli pikad juuksed. Nüüd pikki juukseid ei enam ei ole ja laps on täitsa poisi nägu. Minu arvates väga armsa poisi nägu :)

tegime nagu päriselt käib. Lina ümber kaela ja käärid sisse. Ütleme nii, et teine külg tuli juba parem kui esimene. Ega ma midagi muud kui potti ju lõigata ei oska…noh kui sedagi, aga päris kiilaks kah ajada ei raatsinud. Tal oli see soeng ikka nii kummaline – kõrvad soojas :) ja kukal täiesti paljas.

Peale selle sai ta nüüd nii vanaks, et lisa sööma hakata. Alustasime nagu paljud teised emad – kõrvitsast. Esimesed suutäied ei olnud sellised, et hurraaaa lõpuks ometi, aga oma pool teelusikat sõi ikka ära. Ma ei andnud ka alla ja proovisin teisel ja kolmandal ja neljandal päeval ka. No ja eile kui juustusaiad olid ahjus ära käinud, viskasin mõned õunad ka sooja. Ja kus siis alles sõi.

näed nii palju sõi ära. Kalle lõpuks ikka kahtles, et kas nii palju võib ikka anda…

ja jaa …täitsa vastupidi eelmistele, tahab tema kindel olla, et see lusikas ikka suhu jõuab :)

sööb ta muidu absoluutselt kõike ja lemmikud on head ajakirjad ja kilekotid…

3 Responses to Uus poiss ja sööb ka

  1. Mari-Ly says:

    Ei ole midagi poisi nägu!
    Liisul oli selles vanuses poisi nägu ( ja kui ma õieti mäletan siis Ketlini kutsusid mutikesed poisiks) aga Kärt on küll nii tüdruk :)

  2. Kristi says:

    Sinu postitust lugedes tekkis mul vaike kusimus seoses Kärdu soomisega. Mitu korda paevas ta soob? Mitu korda rinda ja mitu korda nuud juba toekamat toitu? Kuidas talle see maitseb, jne.
    Meie noormees on 2,5 kuud Kärdust noorem ja mida aeg edasi, seda rohkem ma juba motlen igasugustele pureetoitudele. Muidu lutsitab rinda hetkel viis korda paevas, aga homsest uritame neljale korrale ule minna. Eks nais…
    Edu!

  3. krista says:

    oi mina ei ole üldse hea näidismaterjal :). Mul sellised vabakäigusööjad ehk siis söövad kui tahavad. Ma pole kunagi kella vaadanud ega kordi lugenud.

    Näiteks läheb ta päeval nii 11…12 magama ja võib rahulikult süüa alles kell 4. Teine päev magab natuke vähevõitu ja siis on selline hellik, et kella neljaks on ta juba 3 korda söönud :) ja läheb juba kell 5 uuesti magama.

    Öösiti magab kah tissi vähemalt põse all soojas ja mitu korda ta sööb…ma ausalt ei tea. Mina magan :)

    Lisasööki olen nüüd andnud 2 ja mõni päev isegi kolm korda. ja päeva jooksul kokku umbes 150g. Aga ma ütlen ausalt, et ta on ka esimene laps, kes niimoodi sööb… esimene ikka sõi ka täitsa ok, aga teine ei tahtnud beebina üldse mingit püreed.
    Samas teine laps praegu kolme aastaselt sööb palju paremini kui viiene.

    Minu arvamus, et igasugune enda tahtmise peale surumine lapsele, eriti esimesel eluaastal viib ainult protestini :) ja ma armastan rõõmsaid ja õnnelikke lapsi :) (minu kannatuselävi lapse nutu puhul on täpselt minut ja Kärt kauem pole küll elus korraga nutnud)

Leave a Reply

