Kuidas ma ämbrisse astusin ja kaks korda ka veel

Ma olen koguaeg arvanud, et vot filminäitlejaid ma tunnen. Oskan kohe öelda, et see mängis seal ja seal ja seda ja toda. Isegi kes kellega käis ja kes kellega lapsi teinud on. Ühesõnaga omaarust olen kenasti nimesid ja nägusid kokku pannud.

Ja just nimelt omaarust…eile siis Kalle rääkis ühest filmist ja mina siis ütlesin jaaa…see film kus J.Aniston ja Paul Newman mängisid. Venda kohe seletama, et mis Paul, polnud seal mingit Pauli …oli üks hoopis teine mees.

Noh…tänasel päeval ju kerge…guugeldada tuleb :)

No ja mis välja tuli…ei mingi Pauli…hoopis John oli. Kusjuures seda nime kuulsin ma esimest korda. Mine tea kus ma veel teda Pauli pähe näinud olen :)

Õhtu veeres ja mingil hetkel läks jutt haiglaseriaalidele. Ja järgmine ämber. Millegi pärast olin ma täiesti kindel, et Grey Anatoomiast Izzi suur armastus Denny on see sama mees, kes vanade meeste ja maade puudumises teisi mõnuga kõmmutas. EI OLE … no kuidas ei ole. Aga näed..Denny on päris elus on hoopis Jeffrey ja vanade meeste Anton on päris elus hoopis Javier.

Kui Paul nüüd piltide järgi vaadates ei olnudki niii väga selle teise mehe moodi, siis need viimased kaks on minuarust küll väga sarnased.

Ääriveeri küsisin, et George Clooney ikka mängis E/R-is …uuh õnneks mängis :)

Ja Belushi vendi oli ikka kaks, aga üks pidi ammu sunrud olema…uhhh…

Huvitav mida ma veel valesti tean :)

Mis te arvate, et ma julgen nüüd siia illustreerimiseks mõne pildi panna ;)

8 Responses to Kuidas ma ämbrisse astusin ja kaks korda ka veel

  1. patsifist says:

    Kusjuures nüüd, kui Sa ütled, siis Jeffrey ja Javier võiksid vabalt vennad olla küll:) Segi ma veel neid pole ajand, a mai imesta, et Sul see juhtus:))

  2. Kristiina says:

    Mina olin kogu aeg veendunud, et Amadeus (Tom Hulce) ja uus Sherlok Holmes (Robert Downey Jr.) on sama mees :D, õnneks ma seda kõva häälega ei öelnud, enne kontrollisin üle. No praegu siis ütlen :D

    Sinu Jeffrey ja Javier on minugi jaoks sama isik ;)

    Kusjuures ka Eesti näitlejate hulgas on mul ühed naised, kes mul totaalselt sassis on. Ma ei hakka siin nimetama, head näitlejad mõlemad.

  3. maarja says:

    mul oli ka jeffrey ja javieriga ämber. vaatasin üksõhta p.s. i love you filmi, löristasin nutta ja kui järgmisel hommikul hakkasin mehele rääkima, et arumaeisaa, miks javier nii nadi osa mängib, siis sain kuulda, kuis javierist asi kaugel (ja austet mees ei vaata avalikult peale science fictioni ja dokumentaalide miskit:)

  4. liina says:

    jaah, peale vanade meeste filmi ahastasin mõnele, et kuidas on ikka võimalik, et grey anatoomia ülinunnu kutt sellist nägu teha suudab…ehk siis sama ämber :) tagantjärgi ei saa eriti aru, kuidas sain niimoodi sassi ajada :)

  5. krista says:

    kusjuures vicky christina barcelonas mängis küll javier sellist nunnut armastajat ;)

    Kalle vaatas mehi ja küsis, et kust nad siis ühte nägu on…täiesti erinevad :)
    tegelt mul kama…mul võtavad mõlemad jalad nõrgaks ;)

  6. krista says:

    vicky christina barcelonas oli kyll hea film. Ma neid teisi sarju teagi. Seda anatoomiat ma pole veel kodagi vaadanud…ega Losti ka. Mees ytles paar päeva tagasi: Arva mida Krista, kui Lostist tuleksi kunagi kult seriaal, ja me pole yhtegi seeriat vaadanud….Noh, osanud ma midagi selle peale öelda.

  7. krista says:

    Okey, kell juba ysna palju…ja panin tähele, et eelmise kommenti sönadest pooled täheb puudusid =) Lähen siis magama. Homme vöi siis öigemini juba täna…taas uus päev.

Leave a Reply

