Kuida meie Eesti päeva veetsime…

Mul on mingi järjest süvenev sündroom, mis ei kannata eriti hädaldamist ja kurtmist. No mina ise äärmisel juhul võin veel seda teha, aga kuulata ma eriti ei armasta.  Kuna ma aga mingil kummalisel põhjusel eeldasin, kuidas eilsel päeval ei pääse ükski mees oma kõnedes sõnadest – kriis, masu, töötus, raske olukord jne…siis ma püüdsin seda kõiges väest vältida :)

Kuigi me päeva päris mööda külgi alla ka ei lasknud. Tegin mina koogi jube eelmisel päeval valmis. Ei olnud küll eriti isamaaliste värvidega, pigem sellistes rõõmsates saksa lipuvärvides. Ja ütleme, et see tort polnud veel midagi mu hiinapärase wokiroa kõrval ja hommikut alustasime soojade juustusaiadega, kus minu lemmikud olid sinihallitusjuustu ja tomatiga. ok aitab söögist. Ei töötanud meelega vastu rahvusroogadele, aga läks nii nagu läks

Meie mõtlesime hommikul, et meie lähme hoopis mere äärde. Õnneks ei olnud me ainukesed lollid, sest üllatus-üllatus, mere ääres ei olnudki keegi lund lahti lükanud ja lõpuks saime veeta mõnusa tunnikese erinevaid autosid lahti lükates. Lõpuks vaatasime meie maja kõrval ühe enda kõrguse lumehunniku ja lükkasime sealt lapsi korda mööda alla.

Oi kui väsitav on lastega õues käimine, nii et ega siis ju suurt rohkemat ei jõudnudki teha kui pika laua ääres perega lõuna-oode-õhtusööki süüa…

Ahjaaa…poole silmaga ikka vaatasime kleite ka. Minuarust on juba ammu kõigile selge, et seda paraadi vaadatakse telekast ainult kostüümede pärast ja kes kellega on tulnud. Soomlased on sellest väga lenasti aru saanud ja nemad ka vastavalt käitusid. Kommentaatorid teadsid juba väga hästi, kelle kleidile tähelepanu pöörata ja ei pandud paljuks ka operaatoril mõnda lahedamat kingapaaril telepublikul lähemalt silmitseda.Meie paraad on veel vägagi ontlik

Õhtu lõpetasime Kallega top geari itsitades, kusjuures ma mitu korda ütlesin, et ma ei saa aru, miks ma naeran :) ja jõudsin sealt ka järeldusele – eestlased peaksid uhkemad olema oma pere ja sõprade üle ning oskama ka enda üle naerda.

veetsime meiegi seal natuke  aega uudistades kuni Kalle meie autot välja tagurdas…

2 Responses to Kuida meie Eesti päeva veetsime…

  1. nelladella says:

    Meil oli umbes sarnane päev :-) Ei midagi vapustavalt erilist, aga presidendi kõnet ikka kuulasime ja kontsert-etendust ka vaatasime. Samas see järgmine pool üritusest.. Seal ju polegi midagi muud vaadata, et kes kellega tuli ja mis selga on pannud :-) No mina muidugi iga aasta vaatan vaest presidendipaari ka ja mõtlen, et mida nad huvitav küll mõtlevad samal ajal kui inimesed neile päheõpitud viisakusrepliike ütlevad.. Ja et kui väsitav see õigupoolest täpselt on niimoodi seista ja kätelda mitu tundi.

  2. Katariina says:

    Seekordne oli natuke nagu põlve otsas nikerdatud. Ma saan aru, et kilu ja peet, aga interjöör ei olnud piisavalt kõrgete lagedega :D Vähemalt alguses. Ja triibuline ekraan ei meelinud, ja intervjueerijatel oli kodutöö puha tegemata ja et vahepeal pilt kaheks läks ei meeldinud ja kõige kohutavam oli see külateater ning kerge arengupeetusega lõvipoiss. Seda osa vaatasin läbi sõrmede ning kõva kiunu saatel. Meeldis väga ühe külalise kleit, keda ma ei ole ühelgi pildil veel leidnud ning Heli Veskimägi.
    Aga meie päev oli muidu ülikõva :D

Leave a Reply

