Pisike Jakob

Kui ma Jakobile külla jõudsin, siis pärast Jakobi imetlemist asusin ma kohe kiirelt ehitusküsimuste juurde. Ja kõike seda veel enne kui ma üldse pildistama jõudsin hakata. Kus, mis põrandad…oo milline diivan ja otsekohene mina küsis ka kohe, et palju maksis ja kust tuli :) Pererahvas väga ei pahandanud, aga mina sain väga paljudele küsimustele jälle palju kasulikku infot.

Aga tegelikult tahtsin ma rääkida Jakobist.

minu jääsulatamise pilt…ahhh istuge sinna laua taha :)

Jakaob koos emaga

Jakob koos emaga :)

Jakob koos emaga :) …no Jakobil on niiii ilus ema :)

tegelikult oli Jakob koos isaga sama palju pilte :)

Jakobi ema ja isa …Jakobit pole üldse pildi peal :) … see on üks viimaseid pilte mis nende juures tegin…jää on täitsa ära sulanud :)

Kui ma pildistan, siis ma ikka mõtlen, et tahaks nagu teha midagi uut ja midagi muud. Samas on mul oma lemmikpoosid ja pildid, mida ma kohe kuidagi ei suuda jätta tegemata. Minu arust on need alati ilusad ja nii nad siis tulevadki..

mul vist igast beebist selline pilt :) ja samas varbapildid tulevad nagu iseenesest töökäigus ja erinevad…

Kui ma beebit pildistan, siis kõik beebid söövad sessiooni ajal. Absoluutselt kõik :) …täpselt samamoodi, nagu nad ka nutavad natuke, on rõõmsad natuke ja peaaegu kõik ka magavad natuke. See pisikese söögipausi pilt on minu vaieldamatu lemmik!

Pisike Jakob magab!

9 Responses to Pisike Jakob

  1. Eve says:

    teise pildi valgus on minu arvates niii ilus ja viimase pildi idee ja kompositsioon…või kuidas seda nüüd nimetataksegi :) on absoluutselt parim!

  2. minu lemmik on see kõige esimene…ja varbapilt on seekord nii viksilt mehelik:)

  3. A says:

    mu üks lemmikuid on see viimane!
    aga sel pisikesel jakobil on väääga iseteadlikud varbad.. :). vahel on inimese kätes ja jalgades rohkem iseloomu kui näos :)

  4. Eve says:

    ehh…ma pidasin ikka teise, selle värvilise pildi valgust silmas :)

  5. Liina L. says:

    Oi see põnn on liiga nunnu ja vanemad lihtsalt imeilusad! Väga hea töö Krista nende kaunite hetkede jäädvustamisel!

  6. kats says:

    Ehitus(teaduskonna)poisid on sul` sabast kinni saanud! Nii armas on nende õrnemat poolt näha:)
    Minu lemmik on peopesa-linnupoja pilt.

  7. Mari-Ly says:

    Söögipilt meeldib mulle kõige rohkem! Hea valgus!

  8. Agne says:

    mulle lihtsalt meeldib väike Jakob :) pole teist IRL ise veel näinudki aga on tõesti sama vahva mees kui ta issi ;)
    tervitused,
    Agne

Leave a Reply

