tordivõistluse eel

Kohe kohe varsti tuleb meil jälle tordivõistlus. Ja ma nüüd harjutan, kõvasti harjutan kohe. Näiteks hetkel söön ma kolmandat proovitorti.

Esimene katsetus oli täitsa ok. Kui teha põhi millestki muust, siis pealmine osa täitsa maitsev. Ja see tort oli selline, et sai kokku pandud külmutuskapis olevatest asjadest. No loomulikult, kui inimestel on niisama külmikus üks karbitäis toorjuustu.  Ja nagu toorjuustukoogiga ikka, järgmisel päeval oli palju parem :)

Teise katsetuse jaoks sobrasin internetis. No see oli nii keeruline, ma mõtles see otsimine.  Seal on niiiiiii palju võimalikke ja võimatuid variante, et kui ma lõpuks piirasin otsingu sõnad kaheni, siis ei näidanud mitte ühtegi sellist nagu ma mõtlesin :) Ühte blogi lugedes valisin tordi, mis blogipidaja sõnul pidi olema tema õe kõige lemmikum tort. Tegin küll väikseid mugandusi, aga mulle tundus, et mulle maitses see tort kõige rohkem. Kohe ütleks, et täitsa huvitav oli…eriti selles mõttes, et tordi tegemisel ei olnud vaja mitte ühtegi lusikatäit suhkrut. Kogu magus tuli shokolaadist ja sedagi ei olnud seal hirm palju. Siiamaani on silme ees üks tort, kus oli 300g shokolaadi :)

Ma arvan, et ma isegi proovin korra teha selle tordi originaalvarianti ka.

Täna siis tegin kolmanda. Magus…väga magus. Muidu aga väga hea. Samas ma ei ole kindel, kas niiiiiiiiiiii magusa tordiga sinna minna tasub :)

Aga teeme nüüd hoopis nii, et kui keegi teab mõnda sellist torti, millega mina ka ükskord võita võiksin, siis võib mulle lahkelt soovitada proovida :). Ikka päris tõsiselt sellist, mis kõigile kohe väga maitseb :) …ahjaa, et tort peab mul magus olema ja minu lemmikud on shokolaadiga..

Aitäh!

15 Responses to tordivõistluse eel

  1. A says:

    Minu enda konkurentsitu lemmik on õige napoleonikook (ikka see keedukreemi ja ilma moosideta),kuid shokolaadikookidest pidi see hea olema (ise ei ole kahjuks veel proovinud)

    http://www.toidutare.ee/retsept.php?id=8903

    Mulle endale meeldib shokolaadikookidest enim see – aga retsepti saamiseks pead Eva poole pöörduma :)

    http://evakook.blogspot.com/2009/11/koogid-tigus.html

  2. A says:

    p.s. seda viimast on ka nop’is aeg-ajalt saada.

  3. Piret says:

    Minu viimase aja lemmik:
    http://peastpehme.blogspot.com/2009/12/kook-kolmes-vaatuses.html
    Kohe sõnulseletamatult hea. Ja lihtne teha. Aga kaloritega pole koonerdatud!

  4. krista says:

    mis nonoh :)
    Mul on siin nagu miljoni mäng …näed kõige pealt palusin publiku abi … Nüüd teen vifti-vifti ja siis katsetan sõbra peal :)

  5. Piret says:

    Ei ole küll shokolaaditort…kuid kui kunagi peaks tulema “toorjuustu spacial” võistlus, siis esikolmikusse paigutaksin alljärgneva küpsetise :)
    http://www.toidutare.ee/retsept.php?id=8419

  6. Katrin says:

    Ei ole Sul päriselt neid kuivainetopsikuid olemas!!! :)

  7. krista says:

    mul ei ole, aga mu emal on …tahaks päranduseks saada :)

  8. krista says:

    ma tegin ühe välja pakutud koogi praegu ….. mmmmmmmmmm …. ma võiks terve koogi üksinda ära süüa ;)

  9. Erru says:

    Minu viimase aja lemmik on toosama Pireti poolt välja pakutu. Retsepti leidsin küll nami-namist uhke tordi nime alt. Tegin seda kaasa sünnipäevaks paaril korral ning kõik sööjad ainult kiitsid :)

  10. marit says:

    Kas 2010.aasta tordivõistlus on juba läbi?
    Ootan juba kannatamatult ahavtlevaid tordipilte ja kes see aasta võitis millise tordiga? Nii põnev….

Leave a Reply

