lututaja

Eks kõik on kuulnud seda lauset, et lutti on lapsele vaja ema laiskusest… ja ükspäev ma nägin väga hästi, et see võib täitsa nii olla :)

Kui esimeste lastega oli NII , siis Kärdul on meil ikka üks lutt olemas. Siiamaani on see kasutusel olnud päeval õues magamisel ja autoga sõitmisel. Rohkem nagu profülaktika mõttes, et kui ta peaks hakkama nutma, siis on tropp ees ja peaks olema rahu majas. Siiamaani on nii ka edukalt toiminud kuigi vahel on ta jäänud enne magama kui ma talle luti suhu olen jõudnud toppida. Kusjuures lutte on meil üks ja imekombel pole see kaduma läinud.

Öösel pole lutiga aga midagi teha, varem sülitas niisama välja, nüüd võtab juba käega lihtsalt ära ja kui ma ei taha, et ta mulle seletama hakkaks, mis ta sellest arvab, siis on kergem talle süüa pakkuda ja edasi magada :).

Ma ikka vahel optimistlikult loodan, et meiegi peres võiksid öised söögivahed olla pikemad kui 2 tundi…

Aga sellest ema mugavusest…ükspäev kui Kärt on kohtuslikku põrandal olekut tegi, väsis ta kõhuli ära, aga selili minna veel ei osanud. Keerasin siis põrnika selja peale, lutt suhu ja vaikus majas :) ….kusjuures niimoodi toimis see kohe mitu korda. Vaatas oma lutti ja siis läks sujuvalt teiste mänguasjade uurimise peale üle… Noh ei saanud ju talle mingit mängusasi suhu toppida ja niisama kätte andes ei tõmmanud need piisavat tähelepanu ;)

kui ma nii palju naerataks kui meie Kärdu, siis mul kõik näolihased valutaks …. kindlalt üle poole tema arkvelolekust on tal nägu niimoodi naerul ja absoluutselt iga kord kui keegi tema poole vaatab…

One Response to lututaja

  1. Mari-Ly says:

    Nii armas naerunägu!

Leave a Reply

