kodu korda 16

Põrandad…ikka veel põrandad…aga et kõige paremini näha, mis vahepeal muutunud on, peab kindlasti SEDA postitust vaatama.

Vahel on meil vaja, et lapsed kindlasti päeval magaksid. Kolma last korraga magama saab vist ainult lasteaias, no mina küll ei oska…või ma saaks vist enne vihaseks kui viimane magama jääb…aga see selleks. Siis me pakime kõik kolm auto peale ja teeme ühe ringi ja magavad nagu mishkad. Nimelt pidi  Kalle suuremate tüdrukutega õhtul Lottet vaatama minema ja mina oma nohuga nagunii kuskile seltskonda minna ei võiks ja nagu arvata võib, viis meid see väike ring meie uut kodu vaatama.

Ja täpselt õigel ajal jõudsime, sest järjekordselt sain ühe vaheetapi jäädvustada…

Nimelt on meie põrandad nii kaugel, et üks suur sussamussa on sinna tehtud. Väga öko ei paista see enam paljudest kohtadest, sest ikka väga mitu pudelit seda ehitaja lemmikvahendit, nagu mu vend ütles, on igale poole lastud. Ja penoplasti pandi serva ikka ka…

ja seda kõike minu ja tüdrukute pärast. Mina käin kodus ainult palja jalu. Mul isegi külas on raske sokkidega olla ja nii kui ilm vähegi lubab käin ilma sokkideta. See jälle tähendab seda, et tuul talla all puhuda ei tohiks. Kuna meie maja, kus kõik seinad hingama hakkavad ja küte maa seest tuleb, peab soe olema, siis tegid ehitajad kõik endast oleneva, et see soe allapoole ei läheks.

Niigi tuli seal imetrikke teha…maakividest vundamendile valati toestuseks vöö, sest ehitajad kartsid, et see muidu laiali vajub ja suure toa põranda all oli ligi meetri sügavune auk. Ja oi kui õnnelik ma tulevikus olen kui ma sellise ilmaga mõnusalt palja jalu mööda maja saan käia…. olgu siis vähem öko :)

Täna oli siis asi nii kaugel, et ainult suures toas ja koridoris on veel nats teha, aga teisipäeval tulevad torumehed ja veavad küttetorud põrandatele laiali.

Seinte mõttelised jooned on ka paigas ja külaliste tuba ei tundugi enam väike ja koridor tundub praegu suur… eks siis kui päriselt ka seinad paigas on, paistab.

vannitoa põrand…seal valati, mingi osa tuleb laud ja enamus plaadid… Õige ukse ees on plaat, selle kõrval on näha kraanikausi äravool. Vasakul kõige ees on pesumasina vesi…selle taga sauna ahju tuulutus (või kuidas iganes seda nimetatakse) ning seal kõige taga paistab veel vetsu äravool … Paremal kõige taga läheb vetsutoru üles korrusele.

Mina ise seisan praegu vist sauna nurgas…ja paremale minust jääb dush ja seal edasi veel vann ka…appi kuidas paar kuud kolma lapse ja ilma vannita nii suure igatsuse vanni järele tekitanud… see on see kui asjad on nii loomulikud, et kui neid ei ole, siis saad alles aru, mida nad tähendasid :)

köök…pool plaati ja pool lauda… mina seisan praegu külmutuskapis ;) ja see kollane masin on kellegi tool söögilaua taga

nende laudade vahele tulevadki torud

ehitusmeeste naljad ;)

mina olen külalistetoas ja vaatan kabinetti… seal nurgas saab olema minu laud…mina ei taha et päike paistaks sisse :)aga näete jah kui palju mul pistikupesi vaja on…kusjuures ma kardan, et sellest on veel vähe :)

nüüd ma seisan välisukse ees ja Kalle on kabinetis… meie vahel on külaliste tuba…

ikka seisan välisukse ees… see koridor mille lõpust saab uksest välja ei ole küll väga vengsui…aga noh….ei hakka sellepärast ka siis vahele ust panema. Uks vasakule läheb vannituppa…see esimene auk…teine läheb kinni ja paremale poole tuleb täpselt vastu külalistetoa uks..

Teisel korrusel tegi Kalle vahepeal natuke tööd ja võttis pool seina maha. Kuna sinna oleks nagunii pidanud toetuspost tulema, siis see sein, mis seal praegu alles on, nii ka jääb. See uks toetab lihtsalt seal vastu seina…

neli akent ja rõduuks…ja talvel vähemalt näeb päikeseloojangut :)

vahepeal käisin kontrollimas, kas ikka kõik magavad…

nii armas :)

7 Responses to kodu korda 16

  1. A says:

    on küll armas :)

    ja maja on väga-väga äge! :)
    ja ega päris ökolt ja ilma vahu ja penota… nii väga ei saagi. s.t. saaks, aga see tuleks palju kallim ja kohutavalt palju mõttetut nikerdamist jne, ja nii soojaks ja tuultpidavaks ikkagi ei saaks.

    ja enivei auto ja autosõit pole öko :P :)

  2. Liia says:

    pistikupesadest… neid on alati vähe ja enamasti, ka peale hoolikat planeerimist, jäävad kapi taha

  3. Kairi says:

    Ma projekteerisin meile igaks juhuks igale poole n+2 pistikupesa ja nüüd kasutamisel on ikka puudu. Ja interneti pistikutest on ka puudu.

    Korteris elades ja majast unistades otsustasin 2 asja: majas ei hakka olema pikendusjuhtmeid ja pesukuivatusresti elutoas (ega mujal tubades). Ja mis ma praegu näen … Meil ei ole kõik veel kaugeltki valmis, aga juhtmete ja kuivava pesuga on pikaajaline võitlus ette näha.

  4. Kairi says:

    Teie majaehitust on väga äge jälgida. Ja kui veel sisustamiseks läheb! Ma ei jõua ära oodata :-). Aitäh jagamise eest!

  5. A says:

    jaaah, need pistikupesad. meile sai neid ka “igaks juhuks” rohkem planeeritud… ja ikka on vähe :/

  6. maris says:

    kristal resti ei hakka olema, ta on kuivatiinimene.

  7. Kairi says:

    Ma ei raatsi maal pesukuivatit kasutada, sest väljas kuivanud pesu lõhn on lihtsalt võrratu. Samas jälle kui väljas on natukenegi niiske (nagu meie kliimas sageli on), siis tuleb pesu peale õues rippumist korraks ikka kuhugi siseruumi kuivama panna. Nii ma maadlengi pesurestiga, aga see probleem tuleb mul lahendada, sest pesurest toas on kole.

Leave a Reply

