pulmadest….

Kui ma Kallega tuttavaks sain, siis ajas ta koguaeg mingit pulmajuttu :)…ei mitte, et ta oleks minuga abielluda tahtnud…tema tahtis hirmsasti teha firmat, kes pulmi korraldaks. Rääkis ka, et kui tema ei tee, siis teeb keegi teine selle ära ja ongi kõik. Lõpuks ta ikkagi tegi ja paar aastat nad ikkagi tegutsesid kah päris edukalt, aga kuna ta enda aeg ja energia kulus rohkem teistele jahimaadele, siis varsti jäi asi soiku…. Samas vaikselt ja ühelt paarilt teisele soovitades käib ta pulmaisaks ikka. Mina jälle sattusin aastaid tagasi koolipraktikale pulmakleidi firmasse ja jäin sinna tööle kohe paariks aastaks. No ikka piisavalt kauaks, et isegi pulmapisikuga nakatuda.Tänasel päeval on pulmad üks minu lemmiktööpäevi :)

Lõpuks kui me siis oma pulmi planeerima hakkasime, läks kogu töö nii lihtsalt, nagu näiteks mõni teine nädalavahetust suvilas planeerib. Broneerisime sobivad kontaktid ja magasime ülirahulikult kuni pulmadeni välja :)… äkki keegi veel tahab pulmadeni rahulikult magada ja loeb nüüd seda :)

Kõige pealt kuupäev. Arvestades Kalle töögraafikut, siis pidid meie pulmad tulema nädala sees..esialgu valisime kolmapäeva 07.07 …kuna aga Kallel oli sellel päeval lavavõitluse eksam ja ma arvasin, et hiljaks jääda pole ikka viisakas, lükkasime nädala võrra edasi ehk siis 15.07.

Meie mõte oli see, et kui ikka pulm on ja suvi on ja pidu lõpeb kell 12, siis sellepärast, et see neljapäeval on, ei jäta küll keegi tulemata :) … ja ei jätnud ka..

Edasi läksime kirikuõpetaja juurde ja panime kuupäeva tema juures kirja. Kuna meie kirik oli meie kodust paarikümne meetri kaugusel, siis mõtlesime, et võiks peo teha kiriku aias. Sellega, et vihma võiks sadada, me üldse ei arvestanudki :)…no ja ei sadanud ka. Aus oleks muidugi öelda, et sellel esimesena valitud päeval kallas nagu ämbrist terve päeva ja terve pulma eelnenud nädala lõpuks ja isegi meie pulmapäeva hommikul…aga õhtul paistis päike…noh nii nagu meil oli kokku lepitud :)

Nii…peol oleks süüa ka vaja…valik lange keiteringfirmale, kellega Kalle oli juba aastaid koostööd teinud ja menüü koostamine oli imelihtne…minule minu lemmikwokiroog ja Kallele tema lemmik :) …Tordi valisime olümpiast sealsete kondiitrite soovitusel ja see tort on meie lemmik siiani …

Selga….mina võtsin sõbrannal varrukast kinni ja tellisin lihtsa linasest kleidi ja Kallega käisime ostsime talle sobivad linasest püksid ja pluusi. Tema ütles, et ülikonnaga ta küll oma pulma ei lähe, siis on tal tunne nagu läheks tööle :)

Sõrmused valisime kullasepa tänavalt ja lilled ühelt oma lilleseadjalt…

Juuksur on mul tänaseks ligi 20 aastat üks ja sama olnud ja tema leidis meikari kah ja kuna ma ise olin siis just värskelt fotokursused lõpetanud, siis fotograafiks tuli meie Kaupo :)

Kutsed meisterdasin ise…tiimaris oli selleks piisavalt palju inspiratsiooni.

Pulmaisa ja bändiga oli nii, et pulmaisa ülesanded jagati lahkelt Kalle juhatusel tema sõprade vahel ära ja bändi tegi Ketlini ristiisa Dave Benton…laulis meile kingituseks paar laulu :) … Ma küll tahtsin päris bändi, aga meie pulmaeelarve ei lubanud seda, keda ma tahtsin..nii et sinna ta siis jäi…see oli ka ainuke järeleandmine.

Torti läksime sööma meie aeda ja niimoodi lõbustalt see meie päev mööduski.

Meie õnn oli see, et olles nii kaua juba asja sees olnud, et pidanud me stressama mitte ühegi valiku juures…teadsime täpselt mis ja kus ja kes ja kuidas. Ühte pulmade ajakava teha on Kalle jaoks sama lihnte nagu hambapesu…mitte liiga vara, mitte liiga palju…mitte hamabapesu, vaid pulma ikka ;). Laulatus hakkaski meil minuarust kell 6 …

Eelarve oli meil ka selline pisike, et lõpuks tulime kingituste näol ilusti nulli :)….. Nii ilusti, et mu vend ennast kokku võttis ja 2 kuud hiljem kah naise võttis :)

Kuna pulma eelarves peaaegu kõige suurema summana läheb kirja söök ja jook, siis meie tegime nö väiksema ringi külaliste nimekirja. Kutsusime ainult parimad sõbrad ja need inimesed, kellega me ka päriselt läbi käisime. Niimoodi jäid kahjuks välja kõik need sugulased, kellega me aastaid kohtunud polnud…noh tegelikult ausalt öeldes olidki meie vanemad ja õed vennad ainukesed sugulased meie peol. Kallel on näiteks vist 6 tädi-onu ja nende lastest ei suhtle ta pärast lapsepõlve mitte kellegiga ja niimoodi me nimekirja kokku tõmbasimegi. Mul üks kreeklasest sõber ühes siinses pulmas kurtis, kuidas tema pool lapsepõlve möödus tundmatute sugulaste pulmades, kus oli niiiiiii igav :) kus pulmas oli mitusada tundmatut sugulast, keda kõiki pidi pulma kutsuma.

Nüüd kus mul enamus suvest erinevates pulmades möödub, leian ma et on 2 asja, mis pulmas peavad olema. Parimad sõbrad ja pulmaisa :) Sõbrad on need, kes peost peo teevad ja pulmaisa on see inimene, kes ei lase ära unustada, miks kokku tuldi :)… ei pea ole mingeid mänge ega võistlusi, mis pruutpaarile ei meeldi…aga lihtsalt kasvõi sellepärast et juhtida külaliste tähelepanu pruutpaarile kui nad oma vanemaid tänava tahavad :) … ja jaaa sõbrad võivad ka seda teha, aga kui sõber ei saa selle ülesande pärast nädal enne pulmi korralikult magada, siis on sõbrast kahju :) … meie pulmas olid sellel ülesandel need sõbrad, kes selle eest muidu ka raha küsivad…nii et nemad ma usun, magasid nii enne kui pärast väga rahulikult :)

Kuna minu enda pulmadest on mul arvutis  ainult üks pilt, siis meie lugu  kaunistama valisin ma Marise pulma pildid… Tema pulmas käisime paar nädalat pärast Kärdu sündi ja see päev oli just täpselt selline vaba ja mõnus nagu ma siin rääkisin..noh pulmaisa neil ei olnud, sest nemad tahtisdki, et ära unustataks, mis pidu…ja et olgu ainult parimad sõbrad :) pühapäevane pärastlõuna möödus just nii nagu unistustes jakui räägitakse, et pruut saab pruutkleidiga ka pärast pulmi käia, siis Marise kleit on vist ainuke, mida ma tegelikult olen kah pärast näinud :)… no ja kes veel oskab paremini torti lahti lõigata kui kokast sõbranna…

13 Responses to pulmadest….

  1. Brit says:

    Ma eile õhtul uinudes mõtlesin, et kui lihtne oli oma pulma korraldada (kuidas kõik oli) ja millise kerge vaevaga aitaks teisi, kui vaja.. (enne mõtlesin, kui tubli organisaator ma olen:). mingi pulma pilv hõljub kakumäe kohal siin meie kandis:) Ühtlasi tuleb nüüd meelde, et mõtlesin kunagi varsti oma kleiti proovida. Pole seda pärast õiget päeva teinud. Jätan sellest nüüd blogisse kirjutamata;)

  2. Fantastilised pildid ja fantastiliselt ebakonventsionaalne set up.

  3. Katrin says:

    Mulle ka oli oma pulma korraldamine ainult puhas rõõm. Ilmselt seepärast, et olen sellin nimekirja-fikk ja planeerin asju pikalt ja põhjalikult ette, nii, et ei ole võimalustki midagi viimasele minutile jätta, ära unustada või tuksi keerata. Ja ma arvan ka, et pidu õnnestus just seepärast nii hästi, et kutsusime samamoodi ainult need inimesed, kelle kohal viibimine MEILE oluline oli, mitte neid keda sugulusastme või muu põhjuse pärast justkui peaks kutsuma. Mina muideks olin abielu registreerimisel linase kleidiga, mida olen ka hiljem korduvalt kandnud :P

  4. […] Kuna Krista kirjutas oma blogis sellest, mis ta kirjutas ja mina kirjutasin kommentaariks, mis ma kirjutasin, läksin üles ja võtsin […]

  5. Katrin says:

    Ma tahtsin küsida et kas seal piltide peal on tegemist juudi pulmaga?

  6. A says:

    Ach ja Och! käivad piltide ja kogu selle sooja ja vaba õhustiku kohta, mis piltidelt kiirgab :)

    aga isa philippe jourdan on ikka rooma katoliku kiriku piiskop! :)

  7. Hmm… mina polegi vist ühes korralikus Eesti pulmas käinud. Süldikal vôi vähemalt korralikult organiseeritud üritusel :) Kui ma veel Eestis elasin, siis heitsid paari ainult kaks sôpra ning ajad olid märksa kasinamad – pidu seisnes tavaliselt vastuvôtt-tüüpi ürituses, kust siis sôprade punt rahumeeli Bonnie&Clyde vms edasi purjetas. Ja nüüd ma Eesti pulmadesse suurt ei jôua.

  8. Efka says:

    Meie pulmas oli ainult üks sugulane, mehe ema :) Lihtsalt sellepärast, et ta oli seal sel ajal ning ülejäänud olid sõbrad. Kõik oli väga lihtne :)

  9. Siiri says:

    Mulle niiväga meeldivad need pildid! Ilus, ilus…. :)

  10. merle says:

    minu meelest on ka väga ilusad pildid!!!

  11. triibu-liine says:

    See kleit on väga-väga ilus pulmakleit. Ma lausa jumaldan selliseid lihtsaid aga stiilseid pulmakleite.

  12. Katrin says:

    A ma küll ei teadnud, et katoliiklastel on ka see käte ühise liniku alla või sidumise komme…kuidas seda nüüd täpselt nimetada. Näedsa, jälle targem! :)

  13. lennuk says:

    Parimad pulmapildid!

    Minule meeldivad pikalaua pulmapeod koos süldi ja bändiga :) Õnneks sellistes pulmades ma olengi vaid käinud. Vaatamata sellele, et olen abielus ameeriklasega, õnnestus siiski ka mul enda pulmas pika laua taga olla ning abikaasaga seda kõike jagada.

Leave a Reply

