mõõdujutt

Saades inspiratsiooni pulmajutust inspireeritud postitusest ühest teisest blogist….läksin võtsin mõõdulindi ja oleks endaga peaaegu tülli läinud. Kui kunagi ammu , siis kui mul veel lapsi ei olnud, olid mõõdud ümber minu ikka sellises suhtes, et burda ajakirja järgi sain ma kenasti omale ükskõik mida õmmelda.

Ja siis hakkasid lapsed tulema. Iga laps arvas, et temal on mingi õigus jätta mulle vöö ümber väike pagas. Minuarust on meil alati meeldiv koostöö olnud ja nüüd siis selline avastus. Samas ei saa neid väga süüdistada kah, sest näiteks tagumiku pealt on nad lahkesti paar sentimeetrit jälle kaasa haaranud.

Ja selle kolmanda mõõduga, sellega on neil veel omad trikid…kõige pealt lasevad nad sul uhkust tunda. Noh ikka nii palju, et mul siiani igal selga proovitud pluusil nööbid kohe eest ära ähvardavad lennata …noh kui nad üldse kinni peaks minema :)

Ja siis pärast füüsilist lahkuminekut võtavad nad kõik kaasa ja mulle ei jäta midagi…noh jätavad küll, aga ei midagi millega rinda kummi ajada ;)

Nii ma siis leidsin, et elu on väga ebaõiglane… kõige ülemine mõõt +13…noh võib uhkust tunda…järgmine on +15

No mõned lähevad sellise mõõduga sünnitama ja siis ka kurdavad, et oi kui paks ma olen. Kusjures pole ju kellegile nii väga näpuga kah näidata…heida aga pikali ja kuku vehkima. Lahked sõbrannad näitasid juutuubis kpha kah, kus 8 minutit järjest kõhulihaseid kena kuti saatel teha võib…saate aru, ma isegi ei viitsinud seda vaadata, vaid kerisin edasi, rääkimata siis ise pingutamisest….sest tagumiku ümbermõõdule võin juba miinuse ette panna ehk siis -2cm ….miks sealt ise ära läheb…aaa…sellepärast, et ma istun jah…:)

Ühesõnaga kui keegi tahab mu päästerõngast endale, siis ma võin vabalt anda…täiesti tasuta!

8 Responses to mõõdujutt

  1. Pille says:

    Ma ka oma mõõtudega tülis. Sahtlitäis AA-korvi rinnahoidjaid seisab kasutult, sest ma olen ca 20 kg raskem, kui veel 5 suve tagasi (kusjuures lapse “kaela” saan vaid 5 kg ajada, sest nii palju on vahet raseduseelse ajaga). Ja mul vaid üks laps!?!
    Küll ma suvel hakkan alles aiatöid tegema ja kaalu kaotama ;)

  2. maris says:

    Toimub kõhumõõtmise võistlus! Kümne suurima kõhu omanikele on Libero välja pannud kinkekotid.

  3. Mari-Ly says:

    hihi, jaga siis teistega ka klippi :) Tahan ka kena poisiga kähulihaiseid teha või vähemalt vaadata :)

    Ja väga tore on, et Eestis on peale klantspildi peenikeste piigade ka pärisnaisi :) kes on hädas samade rõngastega, mis mina!

  4. krista says:

    pane juutuubi 8 min abs :) ja võid teha kõikvõimalikke kruntse koos kutiga ;)

  5. Erru says:

    Samas, aega ju veel on. Minu keha näiteks otsustas raseduskilodest loobuma hakata just siis, kui Mardikas nii umbes 5-kuune oli. Enne seda ei kadunud mitte üks gramm. Siis aga hakkas toimuma, vaatamata mu üsna ebatervislikele söömisharjumustele ning tohutule magusasõltuvusele. Samas, kui kogu sisikond ikka kaks korda ümber paigutatud on ning kõht välja venitatud, siis endist vormi ikka naljalt enam ilmselt ei saavuta. Olgem siis uhked oma laste ja pehmete kõhtude üle :)

  6. Katrin says:

    Mul sama nali. Ülemine mõõt on rõõmsalt suurenenud ja kõige alumine rõõmsalt vähenenud, aga päästerõnga jättis laps maha. :D

  7. Katrin says:

    Ja veel…kilod hakkasid kaduma samuti nagu Errul, siis kui laps sai umbes 5 kuuseks. Enne seda mitte mitte üks gramm- nii nagu haiglast saabusin nii 5 kuud…:)

  8. Mari-Ly says:

    mhm, mul ka 5 kuuse imeja kõrval kadus rõngas ära ja kilod ka aga kui 2 aastase imetamise lõpetasin siis kuu ajaga kasvas rõngas nii suureks, et pidin kogu garderoobi välja vahetama…
    Ma olen eluaegne tissitu ja oma paksu keha kõige toredam asi ongi see, et mul on tissid :D Isegi imetades polnud nad nii suured :)
    Sellegpoolest vaatasin musklipoisi ära ja ka viimane trenniisu kadus ära!
    Peaks vist mehe ka paksemaks söötma… hoopis :D

Leave a Reply

