Pisike Pepe

Pisikesele Pepele olin mina kingituseks…Jõuluvana vist tõi.

Koht ja kellaaeg kokku lepitud, olin ma kohal. Pisike Pepe oli nii armas, et magas. Ja ta magas veel nii ilusti,  et lubas ennast tõsta ja keerutada ja lõpuks isegi riided seljast ära võtta.

Noh tegelikult siis ärkas ta küll üles…

Minu suureks rõõmuks on juba täitsa valge päeval :) …. ja ma sain oma loomuliku valguse laksu ilusti jälle kätte :)

Pilte valisin selle järgi, mis minu arust nende pere kõige paremini iseloomustasid…lahedad, vabad ja jutukad…

Nagu näha võttis Pepe sessiooni ülima naudinguga ;)

perepilt ;) …minu lemmik

varbapilt …

üks nunnu ka :)

3 Responses to Pisike Pepe

  1. Grethe says:

    See perepilt on üks emotsionaalsemaid ja ilusamaid, mida näinud olen. Tubli oled!

  2. Jõuluvana :) says:

    Imeilusad pildid :)

Leave a Reply

