Mattias kasvab…

Mattiasel veab…me tegime diili, et samal ajal kui Mattiase isa mul hambaid parandab, käin mina vahel fotokaga vaatamas, et kuidas ta kasvab. Teate, need teiste lapsed kasvavad jube kiiresti…

Alles ta oli NIII PISIKE …. ja suur oli mu üllatus kui ta nüüd juba nii suureks oli kasvanud…. selline tunne nagu ma oleks alles eile seal käinud :)

Väga mõnus oli igatahes nii…ma juba teadsin mis neil seal kodus on ja õhtul mõtlesin välja kus ja milliseid pilte teha..

naeratus on minu jaoks üks kasvamise mõõdupuu…. just see kui see muutub juhuslikult tabatud unisest naeratusest emale otsa vaadates siiraks rõõmuks :)

Kontroll oma poja üle ;)

jou jou

minu lemmikpildid on alati need, kus keegi minu poole ei vaata ;)

2 Responses to Mattias kasvab…

  1. Mari-Ly says:

    Ooo! Taksikoer!!
    Lõpuks ometi on üks koer ka pildiel jäänud! Ja veel taks!
    See viimane pilt on tõesti väga ilus!

  2. […] olen ma kohtunud juba 2 korda… siin ja siin. Küll need teiste lapsed kasvavad ikka kiirest ja märkamatult oli jälle kolm kuud […]

Leave a Reply

