Liisu elu

Mõned postitused allpool jäi mul kommidest silma, et nii mõnigi valiks omale meie Liisu elu…mina ka :) Ja üldse võiks ma temast rohkemgi eeskuju võtta :)

Minu arust on kõik meie pere lapsed emale kerged pidada, aga mulle tundub, et Liisu on veel eriti kerge. Eriti kolmeaastasena. … Andke talle ainult rohkem nukke ja päev on täiesti muretu. Käib oma mängu ajal mulle ainult teatams, et nüüd tuleb vaikselt olla, sest mõni järjekordne tema titt on magama jäänud või tahab mõni neist süüa… Täitsa tavaline on vaatepilt, et üks titt on tal tissiotsas ja teist veab kättpidi järel. No mul kahjuks ei ole sellist fotokat, et selliseid hetki tabada, aga see selleks.

Kui kõik tema nukud eluga rahul on, siis vaatab ta nüüd vahepeal isegi multikat. Näiteks muumisid. Teleka vaatamises on ta nats minu moodi. Kunagi ei tule telekast midagi nii põnevat, et midagi muud samal ajal teha ei saaks. Kalle ja Ketlin on selles suhtes teistsugused.

Näiteks praegugi…muumid mängivad, aga tema on ametis apelsini söömisega ja teleka poole üldse ei vaatagi…tubli tüdruk :)

Söögiga on ka lahe…tema teab mida tema tahab ja kuidas tahab ja oskab täpselt iga täiskasvanu meel järele süüa…hommikuti koos vanaemaga putru ja õhtul koos Kallega suppi ja minu lemmikmagustoidu leiab külmutuskapist ise üles, võtab sahtlist kaks lusikat ja tuleb minu kõrvale sööma.  Kui nüüd saaks sellest hilisõhtusest söömisest ka lahti, siis oleks super…

Magama jääb siis kui uni tuleb. Mõnikord varem ja mõnikord hiljem…aga kuna sellist väsimuse pärast jonni eriti ei ole, siis pole ka tema magamistele tähelepanu pööranud.

Et nüüd ta päris inglike ei tunduks, siis natuke ta ikka jonnib ka. Näiteks siis kui tema ei saa kedagi aiadata ja keegi teine toob selle asja, mida paluti.  Siis viskab kõhuli maha ja on tõsiselt pahane. Tavaliselt piisab siis minust või tema rahule jätmisest…noh minu panus on ka tema rahule jätmine ;)

Pushida ei tohi või tema eest midagi lahendama hakata ja mis veel hullem tähelepanu kõrvale juhtima…no ja siis kui keegi talle mõne mänguasjaga piki pead paneb või kuidagi muud moodi tema arvates ebaõiglaselt käituti.

Tema enda pahandused piirduvad aga tavaliselt, kas enda või äärmisel juhul tooli või kapi täisjoonistamisega…aga alati on ta valmis siis enda järel koristama…noh peaaegu alati…ja ega ta siis iga päev ei joonista…

Häbelik on ta ka ja mingisse lastekarja ta pimesi kah ei jookse…samas oli Ketlin ka samas vanuses selline, nüüd juba natuke julgem ja see käima tõmbamine ei võta nii palju aega.

Kellegiga kahekesi mängib aga Liisu väga hea meelega ja mõne sõbra ta ikka omale vahel leiab. Need kõik sõbrad käivad muidugi tema lasteaias, aga praegu ise ta seal ei käi, sest see lasteaed jäi talle väikseks :)… aga muidu on seal tore :)

Koduse lapse jutud ;) …

Kas Liisu midagi oskab ka…ja kõike…muidugi võrreldes tema sõpradega, kes on valdavalt pere esimesed lapsed, suurt midagi. Tähtedest pole tal õrna aimugi, puslesid paneb alles neid kõige titekamaid ja jutud on tal lihtsad. Põhiliselt teeb nalja ;)…isasse. ja mõned laulud on meil siiski ka telefoni salvestatud…

Liisul ikka veab, saab olla täpselt selline laps nagu ta ise tahab ja keegi ei segagi eriti vahele…keskmise lapse asi  :)

4 Responses to Liisu elu

  1. A says:

    kõlab igatahes nagu muinasjutus :). või õigemini – just nõnda, nagu see asi olema peaks.

  2. p6rgukiz says:

    Nii armas :) Pisike jonn kuulub ka kõige parema lapse juurde, muidu oleks elu ikka väga igav.
    Aga super tüdruk on ta küll, hea ja rahulik :)
    Igaüks on oma moodi :D

  3. Heleena says:

    Esimene pilt on niiii ilus!

  4. Ah, ma olen seda varem ka öelnud, Liisu on teie pere minu lemmiklaps:)

Leave a Reply

