Joonase ristimine

Ristimine kuulub minu jaoks ilusaimate tähtsündmuste hulka ja kui mul palutakse sellest osa saada, siis on see väga armas kompliment. Teist korda ühe aasta jooksul käisin pildistamast ristimist Jaani kirikus ja kaks korda erineva kirikuõpetajaga. Viimane kord selle kirikuõpetajaga kohtudes sain ma tema käest pahandada, sest pruutpaar jõudis natuke liiga hilja kohale ja seega oli mul väike eelarvamus. Selle eelarvamuse kummutuas ta aga kohe oma vahetu juttu ja muhedate naljadega nii kui ma pärast tööd kirikust välja tulin, siis oli kuidagi kerge ja hea tunne :)

Ristimine ise möödus kiirelt ja koduselt ja mulle väga meeldib kui ristitavaid on korraga üks…kogu tähelepanu ühel pisikesel inimesel :)

kiirelt sai pere ka pildile püütud…

Aitäh südant soojendava hommiku eest!

One Response to Joonase ristimine

  1. Kaidi says:

    Ja aitäh sulle Krista, et selle ilusa sündmuse meie jaoks jäädvustasid :)

Leave a Reply

