Kärt võimleb

Ja olemegi jälle uue beebiga sama õpetaja juures võimlemas. Liisu käis ka …näe NII. …ja Ketlin ka…

Ootasime kuni siis Kärt ühe-kuuseks saab ja nüüd on ta juba järgmises vanusegrupis. Kuna ma enamus aega käin seal kahe lapse ja ühe nukuga, siis fotokat pole viitsinud kaasa vedada…ükskord siis võtsin kohe ekstra. Ahjaaa…ükskord käisin kolme lapsega, aga see oli natuke palju…Ketlin ja Liisu tahtsid siis tundi segada :)

Võimlemine ise näeb välja nii, et pisikestele tehakse kõigepealt massaazi …noh nii 20 minutit. Kuu aja jooksul võetakse terve keha läbi….käed, jalad, kõhuli, selili. Kui näiteks harva käia, siis on lõpuks tunne, et ainult kõhuli jalgu masseeritakse :) …. Kõigile mu lastele on see massaazi osa alati meeldinud. On ikka mõnus tunne ju küll kui keegi viitsib sinuga niimoodi mässata…

edasi tuleb aktiivne trenn. Mida raskem beebi, seda raskem emale …ja nüüd mõelge Kärdu peale. Nii kaua kui beebid ise ei rooma, tuleb põhiliselt harjutusi teha beebi käes ….

Natuke tantsu kuulub ka tunni sisse peaaegu alati…. ja kraaps-kraaps tunni lõpus. Varsti hakkavad nad ise plaksutama, see on lahe :)

Ükskord ma seletasin seda harjutust niimoodi, et kõige pealt lased ühe jala lahti ja siis teise :)

Mulle on seal alati meeldinud käia. Esimese lapsega oli lihtsalt hea kodust välja saada ja näha, et ma ei olegi ainuke. Nüüd on kah nii, et selline kellaaja peale minek paneb päeva kuidagi normaalselt käima. Ma olen siin beebiblogisid lugemas käies näinud, et paljud ei oska seda kuidagi oma päevagraafikusse panna…eriti näiteks ühe, kahe kuuste lastega.

Aga nii lihtsalt tulebki panna, et kell 12.30 on beebivõimlemine. Mina võtsin ta siis näiteks magamise pealt vankrist turvahälli, kus ta edasi magas ja siis püüdsin nii palju enne kohale jõuda, et veel süüa jõuaks.  Pärast võimlemist jälle kõht ilusti täis tangitud ja magas uuesti. Niimoodi mingi kindla ülevaloleku aja peale sättida tundus ikka ilmvõimatu.  Jõudis ta ju nii väiksena ainult selle tunnikese üleval ollagi ja valisimegi siis selle võimlemise ajaks.

Praegu kah…ei ole mul ühelgi lapsel sellist paindumatut päevakava olnud, et võimlemise järgi seda painutada ei saaks ja järjest lihtsamaks ju läheb, sest suudab kauem rõõmsalt üleval olla. Peale selle on mul kõik lapsed beebina autos kohe magama jäänud…nii et mingi une jõuavad nad alati enne võimlemist teha. Kah olen ma alati arvanud, et just võimlemine on lapsele kõige selle vastu kõige parem, mis teda nutma võiks panna…olgu need siis kõhuhädad või kohanemisraskused. Kui ema lapsega tegeleb, on see kasulik ja nagu näha on see meie kõigi laste uhul ka edukalt toiminud…mis asjad need gaasivalud on?

Liisu paneb peale massaazi oma “beebile” mähkmeid

Nüüd, kus meil on esimest korda elus võimalus ka privaatses võimlemises käia, tean ka mida see tähendab… noo see on eriti super. Kogu see tunnike tehakse ju kõik beebi järgi. Rohkem ei taha…teeme midagi muud.  Superluks ma ütlen. Kärt, kellele muidu ju palli peal selili üldse ei meeldi olla, lausa nautis rahulikku pikutamist… vaatame, kas eesmärk, keerama hakkamises ka saavutatakse :) .

Ja oleks siis, et mul suuremad lapsed praegu kõik õues kelgutaks…tühjagi…

4 Responses to Kärt võimleb

  1. Heleena says:

    Mulle ka Solvi juures väga meeldis. Ja ma nii ootasin seda ühte korda nädalas. Mis siis, et iga kord oli see täpselt meil une ajal, aga alati sai kuidagi hakkama. Kas panin enne natukeseks magama või kombineerisin kuidagi teisiti. Ja mulle meeldis see, et polnud sellist asja, et maksad suure kuumaksu ja siis tegelikult jääb laps haigeks ja ei saagi minna, ning raha läheb tühja. Vähemalt siis oli nii.
    Ma pildilt vaatan, kas see on Pelgu uus ruum või mingi muu koht? Tol ajal oli see ruum küll natuke kitsas. Praegu paistab väga ilus.

  2. krista says:

    ja see on nüüd seal täitsa uus maja…. palju asju on seal küll küsitavad, et miks ometi nii….aga võimlemise ruum on küll suurem ja avaram valgem :)

  3. Kristi says:

    Meie võimleme Väiksespäikses… mõnus on :)

  4. Efka says:

    :):)
    Ikka kõigepealt üks jalg lahti ja siis teine ka :P

Leave a Reply

