Päiksekese beebi

Võib juba kindlalt öelda, et see pereklubi foorum, mida ma igapäev loen, on mul arvestatav “tööandja”.  Juba eelmine aasta suvel sattusid just sealt kaudu esimesed pered minu kaamera ette ja nüüd kus mul endal beebi, siis sünnib neid seal ju iga päev järjest juurde :)

Nii ma sain ka päiksekeselt üks päev kirja, et nemadki ootavad mind külla. Kokku lepitud ja kohale sõidetud. Pisike RR oli ülimalt eeskujulik modell.  Ma usun, et see on ühelt poolt teise lapse “viga” ja võib-olla ka vanus…nii et tema magas ilusti algatuseks ja lubas ennast sättida nii nagu vaja.

Kõigele krooniks naeratas veel mitte ühe kuune RR …mida veel vaja :)

minu suureks rõõmuks oli neil kodus olemas ilus valge kotttool, mida sai väga edukalt ära kasutada. Ostaks endalegi, aga mul niigi palju asju kaasas ja ei kujutaks ette kuidas ma sellise kotiga kellegi juures uksest sisse astuks :)

Kui paljud muretsevad, et oi ma ei tea, kas meile mahub…mahub, mahub…. tõmbasime aknale ruloo ette ja taust missugune :)

Ema oli nii ilus, et mul oli ikka kodus pärast tõsiseid raskusi piltide välja praakimisega. Ütlen ausalt, et nad said ka kõige rohkem pilte, mis ma kunagigi olen kellegile andnud :)

Kui ma siis koju jõudsin ja vaatasin, et kes see päikseke on, siis ütleks, et hea, et ma seda enne ei teinud. Ta ise teeb nii ilusaid pilte, et mul oleks ikka väga suur ärevus sees olnud, kui ma neid enne oleks näinud. Samas nagu ta ütles…nii sai ta nüüd vahelduseks ka ise pildi peale :)

Jälle üks lemmikumaid variante varbapildist. Pilti tehes oli küll tunne, et ahh ei tulnud midagi, sest nende kahe jala kokku saamine oli paras võimlemine :) ….aga kodus vaatasin…et ooo niii ilus :)

vennaarmastus :)

Ilusat kasvamist pisike RR ja tema suur vend RR :)

2 Responses to Päiksekese beebi

  1. Kaidi says:

    Väga armsad, Päikseke on väga kaunis modell ja pildistab ise hästi :)

    Muide, Krista, tänu sulle sain ma ka ise pildile (27 dets üritus), sest muidu olen ise kaamera taga ja mitte pildil.

  2. Kristi says:

    Me täname :) Ja ma arvan, et ühe lõiguga pingutad sa üle :)

Leave a Reply

