Keit Ree

Tegelikult peaks nüüd järgmise postituse ennem lugema ja alles siis selle…aga ma olen blond ja kirjutan vales järjekorras. Lihtsalt et sissejuhatus on järgmises postituses. Pisikese Keit Ree …no kas ei ole ilus nimi…eriti see esimene…milline oivaline valik :) ema käest sain lausa sellise kirja … oot ma lähen koha kontrollin kuidas see oli…

Nimelt meil sündis täna tutikas beebitüdruk ja huvitaks, kas lähima 2 nädala jooksul on veel mahti …vot siis nii :)

Lähima kahe nädala jooksul ma sinna ka jõudsin ja oi küll ta oli pisike ja armas…no nad kõik on ja koguaeg …aga nii pisikesed ainult korra.

oi ma oleks kunagi endale sellist venda tahtnud ;)

isal ei olnud üldse raske….pärast seda pilti ma tulingi koju ja käsksin Kallel Kärdu samamoodi võtta :)

nii suureks läksid korraks silmad :)

kus on beebi :)  …. niiii ilus body :)

Ma ei oskagi öelda kui vanad beebid mulle kõige rohkem meeldivad…aga need kõige pisemad on alles nii tutikad ja ma juba ei mäleta enam milline näiteks meie Kärdu siis oli….

Varbapildist ka ….. mõeldud tehtud ja panime siis roosa lehvi teibiga talla alla…ärge kellegile öelge :)

Kuni Keit Ree kasvab …minge teised tehke uusi beebisid!

7 Responses to Keit Ree

  1. viimane on priima:)
    ten points!

  2. Liina L. says:

    issssver kui armas :)))

  3. Heleena says:

    Ülilahe varbapilt!

  4. Merit says:

    tead Krista, Sinu pildid ajavad sellise tite isu peale, piisab ainult vaatamisest ja hakkadki juba mõtlema, et kas äkki…

  5. Efka says:

    No ma ei surunud ju väga peale, onju? Ma lihtsalt muretsesin, et jõulumöllus pole aega ning olin nata agar :D:D

  6. krista says:

    efka … minu mõte oli selles, et nii armas ju, et keegi kohea peale sündi mõtleb sellele….et ma nii tahaks et ta just nii pisikesena pildi peale saaks.

    Mul oli ainult hea meel :)

    Ma iseendast tean, et kõige paremini ma oma lastest mäletan neid asju, mille kohta on pilt.
    Just eile rääkisin Ketlinile tema elu ühe esimese reisi mälestusi ja kõik olid need, mille kohta on pilt olemas.

Leave a Reply

