Annabel

Kuigi ma Annabelil käisin külas juba eelmine aasta, tuleb uuel aastal ju ikka uue hooga alustada :). Kui minu blogi aasta lõpus leidis üks teine fotograaf KRISTA, siis tema lastepilte vaadates tekkis selline suur äratundmise rõõm, et vot see ongi just see, mida ma otsinud olen…et sinna suunas edasi minna… minu õnneks ei ela teine Krista mitte Eestis :)

Natuke kirjavahetust ja internetis ja ka oma arvutis surfamist, sain teada, et mul on kõik võimalused juba olemas, lihtsalt pole aega olnud hiir olla…kuigi kass magas koguaeg :)

vana moodi ….aga nii armas ja ma ei saa midagi parata, et need musta taustaga pildid on mul ka suured lemmikud

Ohh ma olen nüüd nii elevil, et mis mul siin arvutis veel kõik peidus võib olla ja mida ma siin veel teha võiks :)

Tore on kui uus aasta on :)

vastupidi naljakas :) ….see kuusk oli mulle umbes põlvini ja need munad imepisikesed…komme näete kõrval jah :)…niimoodi tundub imepisike Annabel juba suur-suur laps :)

2 Responses to Annabel

  1. Heleena says:

    Ma sellest kassi-hiire jutust ei saanud küll päris hästi aru, aga väga ilusad töötlused/mustrid on! Ja ma vaatasin selle teise Krista pilte ka. Ilus eeskuju, mille poole minna.

  2. Krista says:

    Vahva Krista! Oled tulbi! Ja hästi kenad pildid!
    Tervitustega, Krista

Leave a Reply

