Kärdu käis kelgutamas

Mitte täna…täna ta magas…aga selline imeilus talveilm on ju meil jõuludest saati ja ükspäev Kärt ärkaski just täpselt õigel ajal ülesse ja sai temagi esimesed kelguringid tehtud.

Näed see savisaare kott kulus nüüd marjaks ära ja täna öösel rakette vaatamas käies panime ta kah sinna sisse ja vahtis nigu mishka endal nägu paksult lund täis :)

7 Responses to Kärdu käis kelgutamas

  1. Köögikata says:

    Head uut aastat kogu te perele ja vanaemale-vanaisale ka!
    Muide, mina olin ka see tegelane, kes isegi esimest, 3-kuust, aastavahetust maha ei maganud. Tubli Kärt!

  2. jaana says:

    Toredat 2010 aastat!!

  3. kas ebamugav või ütleme siis raske ja kohmakas pole fotokat pidevalt kaasa vedada?
    no näiteks kelgutama, fotokaga ju ei kelguta. või?
    teed pildid ära, viid fotoka tuppa ja siis kelgutama?
    või kalle kelgutab ja sina teed teisi kadedaks:)?

    ma siin mõni aeg tagasi üritasin jalutuskäigul maju pildistada, igavene tüütu oli seda aina kokku ja lahku pakkida:)kaelas lahtiselt ei söandanud nii kalli masinaga samuti mööda inimtühje tänavaid kõndida.

  4. pagan võtaks…ma olen ikka mühakas küll….
    ilusat uut aastat ka loomulikult:)

  5. maris says:

    ega see jalutuskäik vist kaugele ei viinud, nad kobisid lihtsalt majast välja, tegid klõpsu ära ja läksid tagasi koos fotokaga.

  6. Kristiina says:

    Head uut aastat teie perele!

  7. triin says:

    Head uut aastat!
    Mina käisin eile fotokaga kelgutamas. No mul pole teab mis suur massin. Aga tüütu oli ikka. Eriti see, et kindad pidi ära võtma pildi jaoks. Aga siis hakkas külm :). Sestap ma sain ainult paar kiirpilti ja lumise fotokakoti. Sest ilma kelgutamta oleks üleni külm hakanud. Just vaatasin Krista su kauneid talvepilte ja mõtlesin, et kas sul on mingid spetskindad?

Leave a Reply

