2009

Vana aasta tuleb ikka kenasti kokku võtta. Ütleks, et oli ütlemata tore aasta….kohe kindlasti kuulub ta top kolme hulka mu elus :)

Aasta alguses kui oli juba teada, et meile mustikas tuleb ja muud kui masu-masu ei kuulnud kuskilt, vaatasime meie kah oma kulud-tulud üle. Tegime korralikud arvestused ja eelarved ja tõmbasime maha kõik üleliigse. Ja ütleme, et murtsesime natuke tühja…ei läinud see meie elu edasi üldse mitte nii mustades värvides kui kartnud olime…hoopis väga värviliseks läks :)

Tõeliselt ilusa hoo sai meie elu sisse suvel. Leidsime omale uue kodu ja vana kodu müüsime esimesel ostjale. Väike Kärdu tuli meie juurde väga viisakalt nädalake varem….oi kuidas mulle meeldib kui kapsed sünnivad täpselt nii natuke varem, et ei pea veel hetkegi mõtlema selle peale, et miks ta nüüd veel ei tule.

Natuke pakkimist ja kolimist aitasid lihtsalt aastat veel huvitamaks muuta ja nüüd kus me oleme siin vaikselt teiste inimeste kaela peale elanud juba mitu kuud on kõik ilusti paika loksunud ja elu on ikka täitsa lill…

Tööd on olnud minul rohkem kui oleks osanud unistadagi ja ma väga loodan, et ma olen ainult rõõmu teistele inimestele oma tööga toonud. Kalle kah ei kurda…pidusid peetakse ikka, kuigi eelarveid ei tehtud nii laia kaarega nagu varem.  Tema sai rohkem aega koolile ja uuele majale. Ma usun, et see maja on tal kindlasti palju, palju rohkem südame järgi, sest seda tunneb ta nüüd läbi ja lõhki…ja oi neid ees ootavaid aegu…

Ma veel ütleks, et nii paljude lahedate inimstega ühe aasta jooksul pole ma vist kümne aasta jooksul ka ennem tuttavaks saanud…ja kõik need pisikesed beebid, lapsed…pruudid ja peigmehed…nii ilus :)

Omad lapsed…eks iga päev toob meile mõne pisara, aga ka palju, palju naeru ja kõike muud mis lastega elus ette tuleb. Teravaid nurki nagu polekski…üks kena lainetav elu. Teate küll kuidas nende naistega on…kes neid enne mõistnud on…tahan, ei taha…soove rohkem kui meil üks mees majas täita jõuab. Täna hommikul aasta esimesel päeval pani Kalle järjest kõik kolm tüdrukut riidesse…ise vaikselt lootis, et see mitte niimoodi terveks aastaks ei jää…

Kolme tüdrukuga on igatahes vaikust rohkem kui lärmi, aga jalad võib barbi hunnikusse ikkagi murda ja nii palju õnnitluskaarte pole meie peres enne kunagi tehtud :)

Kui Ketlin ei kasvanud vist ühtegi riidesuurust suuremaks, Liisu vist ühe numbri, siis meie Kärdu valib riideid juba neljanda suurusnumbri hulgast.

Mina ise püüan nüüd kaalulainetega ühele poole saada ;)

Vaatasin just, et aasta alguses ma olin kirjutanud, et 2009 aasta peaks tulema ideaalne…ja tuligi :)

One Response to 2009

  1. Sigrid Mets says:

    Veel toredamat uut aastat meie pere poolt!!

Leave a Reply

