Mikk

Mõnikord on nii lihtne kui keegi sinu eest jutu ära kirjutab :) ….näed SIIN ja natuke SIIN ka :) …kusjuures see isa-beebi pilt seal on üks minu lemmikuid…

Lisada saab ainult et pleasure was all mine (kuidas iganes seda kirjutatakse). Küllakutsel oli kirjas veel, et kellegil pole palju juukseid ja osad inimesed on väga pikad. aga miks pikka juttu…

ma nüüd enam ei mäleta kui vana ta täpselt sellel päeval oli…aga väga pisike küll…võib-olla nädal..maksimum kaks…ja siis naeratus tuleb ju ainult unes ja seda kätte saada on puhas juhus ja õnn…aga kui armas :)

Ma olen seda juba kirjutanud kuidas ma ühe fotograafi töid imetlen ja imestan kuidas tal kõik beebid alati pildi peal magavad…Aga seal kaugel maal on selline komme, et kohe kui laps sünnib tehakse newborn session ja siis saadud pildid tehakse kaardiks ja saadetakse niimoodi teade uuest ilmakodanikust kõigile sugulastele välja. Noh või vähemalt niimoodi olen mina asjast aru saanud… Peaks meie maal ka sellise kombe juurutama…nii armas oleks :)

Ma ikka pea iga päev käin oma beebiga peegli ees vaatamas, et millises asendis need beebi kõige armsamad tunduvad, aga nüüd on kahjuk see aeg möödas…meie pisike pontshik on nii suur, et enam teda nässuks panna ei saagi :)

Seda armsam on mul nendest uutest beebidest selliseid pilte teha…

perepilti proovisime ka teha ja mõni tuli ikka välja ka…no see pilt tuli ka välja…aus vähemalt :)

mehed ühel lainel…

3 Responses to Mikk

  1. Kristi says:

    Mikk on see, kelle peale olin ma kade :D Sest ma kartsin, et me ei jõuagi sind siia kutsuda ja nende perele jäävad armsad pildid, aga meile mitte. Noh ehteestlaslik värk – oskan kade olla küll. Õnneks jõudsid sa ka meile :)

  2. Trishka says:

    Miku oli see aeg 10päevane. ;) Nabakönt koos klambriga kukkus ära kusjuures pildistamise õhtul.

  3. Lennuk says:

    Imetlen alati sinu pilte ning käin ka EllaBella pilte hea tuju tõstmiseks vaatamas!
    Mõned traditsioonid tekivad just siis, kui ise nendega alustad. Pidades siis silmas siis seda uue ilmakodaniku teadet.
    Head uut aastat ka!

Leave a Reply

