Iiris

Et ma nüüd jõuaks sellel aastal tehtud pildid ikka sellesse aastasse, siis ma peaks kõvasti pingutama…aga noh ma ei jõua :)

Aga neid amrsaid pisikesi jagus veel . Iirisega oli selline naljakas asi, et tema emaga oli meil kokkulepitud, et lähme Iirist kõhus pildistama. Meil oli kõik koht ja kellaaeg ka kindlad kui Iiris samal päeval otsustas hoopis välja tulla. Ju ta siis ei tahtnud sellega leppida :)

Igatahes kohtusime nüüd ja kohtumine oli väga armas. Nagu väikesele preilile kohane oli ta väga koostööaldis. Ütleks, et kohe väga … täitsa lõpus kui talle päkapikukostüüm ka selga pandi, siis ta arvas, et nüüd küll aitab, aga kõik muu oli temale puhas nauding…

Kõige pealt ma pean ütlema, et ma teen liiga palju pilte…. no ei suuda ennast kuidagi tagasi hoida :)  Nende kodus olid veel ülihead tingimused selliste piltide tegemiseks. Kenasti tumehalliks värvitud suur tühi sein ja mis kõige lahedam, neid pilte tehes istusin ma ise mugavalt tugitoolis :) …elu nagu lill …

Ja kuidas ma blogisse neid valin…teate võtan täitsa umbes…et oleks natuke erinev ja muidu…kuima paneks kõik oma lemmikud, siis mul oleks need postitused ikka vääääga pikad…

ja igas kodus leidub mõni natuke teistmoodi koht…

see on mu lemmikpilt…see on täiesti tavaline, täiesti tavalise kõrgusega trepp :)..aga tundub kuidagi väääga ohtlik ja suur…

4 Responses to Iiris

  1. Efka says:

    see trepiga pilt on tõesti väga lahe

  2. mulle meeldib ka see trepp. lisaks on Iiris väga vahva ja isa on ka kena:)

  3. Liisu says:

    Nupsikud olete!:)

    KalliPai & ainult head ikka!!!
    Liisu

  4. Heili says:

    Trepiga pilt samuti minu lemmik!

Leave a Reply

