õnnelikud pered…

Ma olen juba ammu aru saanud, et kui ma kedagi pildistan, siis minu lemmikpildid ja kliendi lemmikpildid ei ole tavaliselt ühed ja need samad. Minu jaoks pildil on kõige tähtsam emotsioon, aga inimestele endile mõnikord väga ei meeldi kui nad pildi peale südamest naeravad. Nad ise ei ole seda ju näinud…kes siis ikka peegili ees lõkerdamas käib…lohutuseks, kõik teised inimesed on jälle selliste naerunägudega vägagi harjunud…noh kui tegu on lõbus inimesega :)

Lapsed on aga hoopis teine teema…nemad ongi nii loomulikult siirad ja õnnelikud ja kui nad ükskord naerma saada…

Ükskord kutsuti mind vanaemale kingitust tegema…ehk siis 12 lapselast võtsid ennast kokku ja tahtis kõik koos korraga  ühele pildile saada…no ja kui juba seltskond koos, siis sai ka kõiki eraldi kiusatud…

2 imelilusat õde ja kui ma ültes, et pöörake, siis juhtus nii…

2 venda …see väiksem õnneks ei olnud tõsise näoga mitte ühegi pildi peal :)

kui mulle algul öeldi, et 12 laspelast, siis ma kujutasin juba ette, kuidas ma pisikesi mudilasi koos pildile püüan saada, aga tuli välja, et kõik lapselapsed olid täiskasvanud või käitusid nii ja see pisike oli juba järgmine põlvkond :)

Mul on nii, et alati kui ma töölt tulen on mul hea tuju ja kuidas saakski mitte olla :)

One Response to õnnelikud pered…

  1. Kairi says:

    Oi, aga mis kaunis maalingutega uks piltidel paistab!

Leave a Reply

