Sünnipäevad sünnipäevatatud

Uhhh…nüüd on see siis möödas :) ….aga alustame algusest

esimest korda laulsime siis hommikul vara ja koos tordiga. Seekord olid meil poetordid :) …ja ma ausalt tunnistan üles, et mina sõin neid torte kõige rohkem… aga Liisust ikka…tema sünnipäev oli esimesena..


avas kingitusi… meie käest sai ta punutud beebinuku korvi. Seda korv tuleb nüüd igale poole kaasa võtta…nagu meil neid lapsi veel vähe oleks. Kusjuures ükskord ei olnud seal mitte nuku sees, vaid kaks bemmi ;)

issiga koos pidi küünlaid puhuma….

Sellega oli Liisu esimene sünnipäev peetud ;)

Läks 5 päeva mööda ja jälle ajasime ennast hommikul kell 8 üles ja laulsime Ketlinile. Ketlin muidugi jõudis enne juba üles ärgata ja küsida, et kas varsti tuleb tort….ajasin ta tagasi magama ja magas nigu mishka kui laulma tulime :)

Soovid soovitud jäime pidu ootama…

Vot see peoeelne nädal oli karm. Ma olin nagu kuri hunt ja hoidsin oma lapsi sõna-otseses mõttes vati sees. Telekas rääkis muudkui kuidas seagripp inimesi niidab ja ükski haigusnähtudega sugulane ei tohtinud siin meie uksest sisse tulla. Kuri tädi ajas kõik kohe ära :)))

Kord kartsin seda, et omad lapsed jäävad haigeks, siis seda, et peole ei jõua keegi… no tegelikult ma mõtlesin, et minu lapsed nüüd küll haigeks ei jää …ja nii oligi. Külaliste read olid kah tihedad, paar kaotust küll oli, aga Ketlin lubas nendega lähemal ajal kindlasti kohvikusse minna :)

Ma tõusin sellel päeval omaarust küll väga vara üles, aga ikkagi on mul natuke keeruline arvestada kui palju aega kulub, et 5 inimest uksest välja saavad….ja niimoodi jäime me oma sünnipäevale 10 minutit hiljaks. Aga pole hullu ja mõni inimene teadis täpselt mida ma tundsin :)

Ketlinil sõbrad juba ootasid teda ja tants ja trall kestis täpselt nii kaua kui vanemad oma lapsed ära koju kupatasid. Seal mängutoas oli mitu-mitu nurgatagust ja tuba ja näiteks üks Ketlini sõber esimesest toast kaugemale ei jõudnudki…kujutage ise ette – kolm tundi arvutimängu ja keegi ei käsegi lõpetada ;)

Tordist tahaks kohe eraldi rääkida. Mina nii tubli ei ole, et ma oleks ise midagi küpsetanud. No ma ei tea…ma ei ole nii osav kokk ja ma kohe ei suuda midagi ise teha, kui ma tean kindlalt, kes seda minust paremini oskab. Ketlin teadis ka ja tema kindlalt tellis selle tordi, mis Hanna ema sünnipäeval oli.

Ja meil oli seda torti 4,5 kilo ja see söödi nii ära, et koju me saime kaasa ainult ühe pisikese tükikese. Ja lapsed sõid ka ja suure isuga.

See on see kui on 2 sünnipäeva korraga ja sõpru palju. Lõpuks see hunnik ei olnudki nii suur ja Ketlini meisterdamise raamatut sai ühte hunnikusse kuhajtud. Paar järgmist päeva oli tegevust nii palju, et arvuti ega telekas ei tulnud isegi meelde. Iga natukese aja tagant käis Ketlin mulle ütlemas, et kui hea meel tal ikka on, et ta selle või teise kingituse sai.

Igatahes oli väga armas kuu algus ja suured tänud kõigile, kes meie sõbrad on ja meid meeles pidasid! Aitäh!

2 Responses to Sünnipäevad sünnipäevatatud

  1. soodomakomorra says:

    jah Krista – tegelikult on sul ikka kõik väga ilus ja armas:)
    vahva pere!

  2. evelynco says:

    Õnnitlused takkajärgi:)
    Krista, kas sa lugesid, mis ma sulle oma blogis vastasin? Igatahes ma arvan, et me võiks noil teemadel millalgi põhjalikumalt meilida:)

Leave a Reply

