Kärdu kampsun

Kunagi ammu-ammu suvel alustasin ma Kärdule kojutoomisekampsuni kudumist. Noh selline, et paned sünnitusmajas selga ja siis on väga popp ja pärast pakid kasti, et näed sellega tulid koju.

Kärdu sündimise ajaks ma seda valmis ei saanud ja pärast sündimist selgus, et pole hullu – kampsun olekski talle üks 5 numbrit liiga suur olnud. Nii ta siis vahepeal seisis…mingi hetk otsustasin ikka valmis teha. Ja see viimistlemine…see kõige tüütum töö sai ka mingi hetk tehtud.

Nööbid…need olid ikka puudu. Lõpuks olid nööbid ostetud, aga ette nad jõudsid siis nüüd alles. Hea et niigi läks, aga see kampsun on talle nüüd siis täitsa paras ja on ka õige aeg kampsuniga käia…

Eks ma ikka panen ta sinna kasti, aga juurde kirjutan, et selga pani siis kui ta oli ikka rohkem kui 2 korda suurem kui sündides. Nimelt meie pontsik kaalus eelmine nädal võimlemas 8370 g…. rohkem kui õed…aga see on teine jutt…

6 Responses to Kärdu kampsun

  1. Pille says:

    Krista, kas Sa mäletad, kui Sa me tütrekest aprillis pildistamas käisid? Oli juba päris mitu kuud vana ja Sinul oli veel päris mitu kuud sünnitamiseni aega?
    Hetkel on Sinu pontšik ja meie pontšik täpselt ühes kaalus, st arstitädi sai ca 10 päeva tagasi numbriks 8360 g, seda koos bodiga :) :) :)

    PS Kampsun on kena, väga helge!

  2. inga says:

    armas helge kamsik:)
    te kasvate ikka väga jõudsalt! Ma arvan, et Toomas oli sellises kaalus kusagil 8 kuuselt:)

  3. soodomakomorra says:

    vat, vat – vanemate patud nuheldakse ikka laste peal:)
    Kärdu kasvu kohta peaks aru pärima hoopis sinult – mida sina küll sööd !?!?

  4. krista says:

    ai, ai, ai …valus :))))
    Ma söön ju kõike…need, kes oma lapsega hädas, need pööritaks ainult silmi…pähkleid, shokolaadi ja coca-colat kah :) …sügisel panin õunu kahe suupoolega…
    samas ma üldse ei usu gaasivaludesse ja sellepärast olen ka rõõmsalt kõike söönud :))

    samas oleks siis, et ta sööks minu arvelt…vot seda ei ole…mina pean oma kilodega ikka ise hakkama saama, ei mingit koostööd ….

  5. maris says:

    jah meie 7-kuusest katariinast on ka kaaluga mööda pandud.
    ja nüüd ma sain aru, miks ma ei saa haiglas sünnitada – ma ei oska kojutoomiskampsunit kududa.

  6. inga says:

    väga hea tähelepanek, Maris:)

Leave a Reply

