Jõulupidu lasteaias…

Meil on üks laps, kes lasteaias käib. Üheski ringis ükski laps ei käi, vanematel selliseid töökohti pole, kus lastele pidusid korraldatakse…ja nii oligi see lasteaia oma meie ainuke :)

Meie läksime kohale oma pere laiendatud koosseisuga, ehk et siis võtsime vanaema ka kaasa ja hõivasime kohe esimeses reas mitu -mitu kohta. Ja me ei jäänudki hiljaks, sest see pidu ju nii tähtis ja ma tean küll, kuidas lapsed saali jõudes kohe esimesena tahavad oma vanemaid näha.

Ohh ma räägin kleidi jutu ka ära. Seina peale ilmus juba mitu nädalat varem teade, et riietus peab olema pidulik. Vaadanud üle meie vanema lapse graderoobi, ei leidnud sealt ühtegi riituseset, mis piduliku alla sobiks. Käisin siis läbi kõik poed, kust võiks tüdrukule kleidi leida. No rääkigu need poiste emad, mis tahavad, aga vot viie aastasele tüdrukule kleiti leida on ikka päris raske. Väiksematele ja eriti beebidele – palun väga üks ilusam kui teine…aga need viie aastased, need vist käivad pidzaamas, sest ööriideid oli rohkem kui vaja…aga kleite. Oleks ikka pidanud üks hommik kelle 9 lindexisse minema, kui seal ilusad kleidid kiirelt läbi müüdi, sest nüüd ei olnud seal suurt midagi. Ühes teises poes tundusid kõik kleidid nagu bridget jones vaip ja ohhh ma olin juba lootust kaotamas. Lõpuks vaatasime siis popist poest ühe sinise kleidi välja…ilus lihtne ja kallis ja kolm last oleks saanud sellega käia..

Ja kujutate ette…selle aja jooksul kui me käisime kohvikus Kallet kutsumas oli üks tädi selle kleidi ära ostnud. Me ise nägime veel kuidas ta selle eest maksis….no ei ole võimalik. Võtsime siis samasuguse punase, sest meie pere ei ole eriline poes käigu fänn ja siiamaani olen ma peaaegu kõik laste riided ostnud hulgi ja hmist. No nüüd selle kleidiga võib Kärt aastal 2015 ka oma jõulupeole minna ;) ….aga nüüd tagasi peo juurde…

Lapsed laulsid ja laulsid ja tantsisid ka…Eks ma ikka olin kuulnud neid laule, sest  Ketlin harjutas igal võimalikul juhul mõnda laulu…. aga et ta nüüd siis niimoodi üksi ja mikrofoniga laulma hakkas… kusjuures näha oli, et ta on seal harjutanud, sest peale laulmist lülitas mikri välja nagu vana proff….

no see ema süda….pisar tuli silma :) ja nagu sõbranna Katrin ütleks – miii praud!

Nii…sügisest läheb siis lauluringi Raplasse…paneme sinna samasse kus Vaiko Eplikki käis :))))

Pärast laulsid teise laulu veel väikese ansambliga ja kui jõuluvanale igaüks eraldi paki järel käis, siis Ketlin, kes juhuslikult jõuluvana kõrval istus, oli nagu püüdlik ema, kes kõigiga kaasa luges :) …nii armas.

Ketlini soovil tegime kuus all pilti kaa….kasutamata küll palgatud fotograafi teenust…aga äkki oleks pidanud ;)

6 Responses to Jõulupidu lasteaias…

  1. Heleena says:

    Palkamata fotograafi pildid on alati lahedamad ja ehedamad!

  2. Krentu says:

    NIi tubli Ketlin! Natuke veel ja on superstaari saates ka :)
    Meil oli kleidiga ka sama jama – no pole. Ja siis see ei mahtunud ikka mulle hinge, et kuidas pole kui ma oskan ju teha…. Ja õmblesin terve öö ja hommikuks sai kenasti valmis. Aga siis lasteaias selgus, et polegi vaja, sest teve pidu pidi mööduma esinemiskostüümis. Neil oli etendus nimelt. No tagantjärgi tundub see loogiline, aga ma enne ikka kujutasin ette, et etedus on ära ja siis vahetatakse riided ja tuleb pidu :) Aga nüüd on vähemalt kleit olemas!

  3. Riins says:

    Mina laulsin ka seal samas lauluringis ja olen maailmaõnnelik, et mul see võimalus oli ;)

  4. soodomakomorra says:

    Kuidagi MASU aja Jõuluvana paistab olevat…selline närb ja õhuke..:)

  5. laura says:

    Kleitidega on Eestis miskipärast kitsas jah. mina oma samavanale lapsele olen ostnud Nextist ilusaid kleite, hind ka normaalne. ja nüüd saab sealt siia lausa internetist (ja ainult 5 euro eest) tellida. vt http://www.nextdirect.com/ee/en

  6. Katrin says:

    Kauneid pühi Sulle ja Sinu perele!!!!

Leave a Reply

