Ruudo

Pisikest Ruudot – no kas ei ole lahe nimi!!! – sattusin pildistama, tema sõbra ja naabripoisi …lahkel soovitusel.

nii ta mind oma suurte silmadega võluski :)

ja see ei ole mitte mingi hiilgaslik tugitool…täiesti tavaline :)

Ma ei saa sinna midagi parata, aga minu lemmikud on need musta taustaga pildid.

Ja nagu mul üks pildile jäänu mind reklaamides ütles….ei, ei …sellist pilti saab igal pool teha, lükatakse sind kuskile pimedasse nurka ja kustutakse veel tuled ka ära ….ise ka ei usu, et sellest pärast selline pilt välja tuleb :)

varbapilt…ehk söögipaus ;)

istusime ja mõtlesime, et kaugel see päkapikkude aega ka on…. aga piisavalt kaugel, et mütsid veel polnud isegi kappi jõudnud ;) ning tuli natuke improviseerida ;)

tadaaaa…täitsa päkapiku moodi ju ;)

4 Responses to Ruudo

  1. Mari-Ly says:

    Haha!
    Ma tean selle poisi tädi :) Nüüd nägin siis ilusa Ruudo ka ära!

    Mulle ka need mustvalged pildid meeldivad! Kas sa alati leiad tumeda seina vm kus teha või on sul autos tagavaraks ka kangas? Või teed fotoshopiga?

    See pole ju võimalik, et alati on mingi nii tume taust kodus olemas!

    Ning varbapildid on ka alati superarmsad!

  2. Pille says:

    Aitäh Sulle, Krista!
    Ma olen väga rahul nende piltidega – ja jõulukinkide ja -kaartidega on täitsa muretu :)

    Järgmiste kohtumisteni ja ilusat jõuluaega!

  3. Heleena says:

    Aga mulle meeldivad eriti need esimesed – värvilised pildid. Eriti esimene, nii jõul!

  4. inga says:

    sul on ikka kadestamisväärselt ilus töö!

Leave a Reply

