Mattias

Pisikese Mattiasega kohtusin juba siis kui ta alles kõhus oli…. ja natuke veel ootamist ja kohtusime jälle…

Ma juba enam ei tea, kas see on mingi minu kiiks, aga mulle tunudavd kõik beebid isa nägu olevat.

kuna minu lemmikvalgus tuleb aknast…siis see oli viimane võimalus seda kasutada :)

ja see ei olnud mitte ainuke lahe lamp nende kodus….üks teine lamp, mis lisaks kõigele muule oli väga lahedas kohas. Panin idee juba kõrva taha…aitäh jah :)

Kõige armsamad on beebid siis, kui nad oma emale otsa vaatavad :)))

minu lemmikpilt!

isegi varbad on armastust täis :)

3 Responses to Mattias

  1. soodomakomorra says:

    oled kuulnud, et looduse poolt pidigi olema nii seatud, et alul, kui sünnivad ongi kõik isa nägu – see selleks, et oleks ikka kindel, kelle oma:)

  2. […] ta oli NIII PISIKE …. ja suur oli mu üllatus kui ta nüüd juba nii suureks oli kasvanud…. selline tunne […]

  3. […] olen ma kohtunud juba 2 korda… siin ja siin. Küll need teiste lapsed kasvavad ikka kiirest ja märkamatult oli jälle kolm kuud mööda saanud […]

Leave a Reply

