Kodu korda 9

Igakord kui ma maja vaatama lähen, on nad seal jälle midagi ära lõhkunud :)))) ….Alles see Kalle sai kõik toad ilusti puhtaks ja nüüd siis on pooled põrandad kõik üles võetud :))). Praegu tundubki kõik seal kõige koledam…no rohkem ei anna seal enam midagi ära lõhkuda…aga mina tahtsin rääkida hoopis katusest…

Meil on nüüd uus katus valmis. Plekimees tegi viimasel nädalal ikka tõsiselt tööl..ütles,et teeb või pühapäeval ka…aga enne ära ei lähe kui töö lõpetatud on :)

Kui algul Tarmo ütles, et katusetöödele kulub 2 kuud, siis me ei saanud eriti hästi aru, et mida on seal katusel nii kaua teha…nüüd oli siis hästi näha, et kõik võtabki nii palju aega.

Kõuigepealt vana maha ja siis mässati laudadega…. no ma oleks ju ehitaja kui ma teaks täpsemalt rääkida, et mida nad seal täpselt tegid…aga ma ei ole ju ehitaja :) …seega mässasid laudade ja kilega  ja tagusid hunniku naelu sinna sisse…ja mitu korda tagusid.

Lõpuks tuli kauaoodatud plekksepp, kes pleki katusele väänas. Nüüd on nagu päris. Käisime enne ja vaatasime kõikide vanade majade katuseid ja lasime endale ka veerennid katusele ehitada…noh nagu peab.

Esimese pildiga võrreldes on ikka väga suur erinevus ;) …nagu ikka päris uus maja …välisvooder ongi veel panna…aa aknad…ja aknad on ka ees, aga nendest ma räägin järgmine kord.

Katuse alla tuleb Kalle tuba….siis kui naised majas liiale lähevad, saab tema minna katuse alla mediteerima ;)

Koristas seal juba kõik ära ka ja põrand tuleb alla nendest laudadest, mis muidu ülesvõttes mujal kasutust ei leia….

Ma piilusin ka katuse alust….ja broneerisin omale ka väikese nurgakese…no ikka pildistamiseks. Kuigi mul tuleb nii ilus aed ja põhiliselt teen tööd õues, aga kui äkkki vihma hakkab sadama, siis saab minna pööningule pilti tegema ;)

no tänasel päeval on siin ikka sein juba ees. See on see koht, mis eelmisel pildil kile taga on.

teisel pool on samasugune korsten ja sinna tuleb meie magamistuba nii kõrge laega, et pool pööningut saab toaks…ma nüüd ei tea, miks ma sinna suunda pilti ei teinud…

Siin piltidel on veel näha kui sodine seal oli…nüüd on nii ilus puhas…

Aga….väljas on nii  pime koguaeg, et valgel ajal sinna jõuda on ikka tükk tegu :) …

9 Responses to Kodu korda 9

  1. p6rgukiz says:

    Kui vaadata esimest pilti, siis tundub, et see maja oli päris sara :P
    Kõvasti tööd ja vaeva on juba nähtud ja nähakse veel, aga tulemus ma usun, on super, nagu peab :D
    See “kodu eri” on nii mõnus :)

  2. Sinitihane says:

    Kalle rühmab seal ikka päris kõvasti!
    Kõik edeneb nii jõudsalt!

  3. patsifist says:

    Meie ehitame ka maja. No päris uut maja siis. Aga kui ma Sinu kodueri-postitusi loen, siis tundub vana maja renoveerimine kuidagi nii romantiline ja mõnus (jah, ma tean, et tegelt on see kõik üks paras kepp ja vile:)) Et osaliselt pakub maja ise ja selle asend ilmselt valmislahendusi ja osaliselt saavad mõned asjad töö käigus selgeks. Ja need before ja after pildid on lahedad. Palju jõudu teile!

  4. Heleena says:

    Väga lahe on sellist postitust lugeda ja pilte vaadata ja mõelda, kui ilus see kõik kunagi saab.
    Ja samas on mul on nii kahju, et ma igapäevaselt ehitusega nii palju kokku puutun ja igasugust jama nende vanade majade puhul näen. Seepärast ma vaatan iga sellist vana maja kohe selle pilguga, et mida kõike ja kui palju seal peaks tegema ja siis läheb isu ära. Hea oleks olla mitteteadja ja mõelda ainult ilusale lõpptulemusele. Peaks ilmselt eriala vahetama, sest ma tahaks ka sellist ilusat maja.

  5. anu says:

    teil on see hea asi et saate seda asja kõrvalt teha ning 1 kogemus on olemas.
    meil juba 13-14aastat renoveerimist, millest 13 a oleme ise sees elanud ja pole veel ringi peale saanud :-(
    tublid olete!

  6. mulle tundub, et tohutu kiiresti liigute edasi!
    aga teiste laspsed kasvavad ja majad kerkivad alati kuidagi üle öö:)
    või üleöö!?!? ma ei teagi, kuidas õige.

  7. Enely says:

    Ma loen seda postitust ja suure pauguga jõudis kohale, et mees räägib kodus tööst liiga palju. Nimelt suutsin ma mõttes kõik need katuse tööetapid ära nimetada õigete nimedega :P

    Samas ma olen nii kade. Tean ka, et majade renoveerimine pole just kõige kergem töö. Alates igasugu ootamatutest probleemidest lõpetades sellega, et pere kõik liikmed oleks uute lahendustega nõus. Kuid ma olen ikkagi nii kade! Tahaks ka üht maja teha täpselt enda maitse järgi!

  8. heiko says:

    Krista… veits võhiklik võibolla aga ikkagi. Et mis moodi need hämaras pildid tehtud on? Ma mõtlen, et mingi üks suur ehitus-valgusti? Sellises kohas saaks proovida seda varianti muidu, et paned kaamera pildistama ja siis jooksed maja juures ja lased välguga käest ‘modeling’ valgust siia ja sinna… kui katusele valgust tahab, siis peab keegi katuse kohal lendlema :p

  9. Krista says:

    Oi mis uhke maja projekt teil on!

Leave a Reply

