väike kingitus…

Kui keegi arvab, et on väga lihtne mõelda välja ühe kuu jooksul sünnipäevakingitused 3 ja 5 aastaseks saavatele tüdrutukele, midagi jõuluvana kingikotti ja siis veel lisaks päkapikkudele, siis ta eksib. Ok…tegelikult ei eksi, sest kõik kingitused on muretsetud ja paljud juba üle antud :). Sest kui 3 aastasel on veel suhteliselt ükskõik, siis meie pere 5 aastassel on soovinimekiri pikem kui vaja :)

Üks oma kindel mõte oli mul aga teha ise midagi. Kuigi algul oli plaam palju suurem, siis reaalsuse piirides püsides, oli tulemuseks 2 seelikut. Noh ma algul arvasin, et ma jõuna neile kapmsunid ka kududa :) Ketlinile saab seelikut küll salaja teha, sest tema veedab ju päeva lasteaias. Liisule, aga on raskem ja seega tegin tema oma ilma saladuseta…. ütleks ka, et ega tema meil saladustest suurt ei pea ja siiralt rõõmustab absoluutselt kõige üle…üks seelik, siis ees või taga. Kah oli hea teda mõõdupuuna kasutada.

Seelikuid ei olnud keeruline teha, kui on olemas õmblusmasinad ja kauges minevikus ostetud spetsiaalne krookimistald. Sai jälle vahelduseks tootmist mängida :) …ehk siis vajutad pedaali põhja ja vaatad kuidas toode masina alt välja lendab … üks seelik üks Kärdu lõunauni ja teine teine…ok nii palju mööndustega, et vanaema käis vakrit kiigutamas…

Kui Liisu on saanud siin päevasel ajal juba mitkümmend korda keerutada, siis pildistamise hetkeks ta enam ei tahtnud. Meie suurem supermodell…aga palun väga :). Kusjuures sellist pikka sellikut olen ma neil juba mitu aastat tahtnud…. nüüd nad saavad suvel uues kodus heinamaal joosta nagu päriselt :)

Kaks korda kangapoodi külastades, jõudsin ka järeldusele, et õmblemine võib olla ainult hobi, sest nii kallist seelikut ma poest küll ei ostaks :).

vahepeal õnnestus teine modell kah ära moosida ;)

25 Responses to väike kingitus…

  1. Super! Meie majapidamises on sellest sinilillelisest riidest tehtud padjapüürid:)

  2. Mel says:

    Supervahva maaidülliline seelik! Tahaks omale ka sellist, et mööda heinamaad joosta :)

  3. anna says:

    Superilus! :)

  4. ieska says:

    Nu äkki see ise hästi tehtud seelik siis ikka jõuab suve ära oodata ja ei lagune kätte ära nagu tavaliselt hiinakatega juhtub.

  5. Katrin says:

    Palju õnne kallis Ketlin!!!
    Ole sama tubli ja armas laps oma tublidele vanematele!

  6. klam says:

    mina tahan ka sellise seelikuga heinamaal joosta :D

  7. Tiina says:

    Nii armas :)
    Ja kui kenad kangad!
    Heinamaal saab ilus olema :)

    Ja õnne võikestele tähtpäevalistele!

  8. Liia says:

    Väga ilusad. Meie poja küsis, et miks tüdruk koogi sees on :) Ju siis vahukoore kooki meenutas.

  9. Leenu says:

    Taevake, kui ilusad!!

  10. Krentu says:

    Ilusad. aga….
    mul oli sinu (meie) tüdrukutega seoses täpselt sama plaan…. ainult kangas on hoopis teine ja ebapraktiline…..
    mis ma siis nüüd teen??? :) no ega muidugi seelikutest küll pole kunagi aga ikkagi :)

  11. Heleena says:

    Mul on siiamaani meeles, kuidas ema mulle taolise seeliku lapsena õmbles ja ma sellega suvi läbi mööda heinamaid ja põlde jooksin. Ja ma olin selle seelikuga üle küla tüdruk! Isegi üle okastraadist aedade annab sellisega ronida, muide.
    Krentu – lisa seelikutele nö. sisemised salataskud, kus saab igasugust träni hoida ja saad plusspunkte. ;) Ma mäletan, et suvel oli hea neisse pähkleid korjata. :)

    PS. Kas kusagil õpetatakse neid väikseid modelle ilusti poseerima? Ma registreeriks ka sinna kursustele.

  12. Katariina says:

    Krista, imeilusad. Ja mis kangas! Ma tean veel üht viieaastast, kes sellise nimel lausa.. mtea.. jääks ühel õhtul õigel ajal magama :D

  13. nelladella says:

    Väga ilusad seelikud ja palju õnne Ketlinile tänasel tähtsal päeval!!

  14. Karin says:

    palju õnne!

  15. Erru says:

    Imelised seelikud! See heinamaal jooksmise jutt võttis ka kohe hinge heldeks. Ma kujutan ette kui tore see on. Palju õnne ka!

  16. vivian says:

    Palju õnne Ketlinile! Seelikutega heinamaa pilti jään ma nüüd ootama ;)

  17. Siiri says:

    Mina tahaks heinamaad :) Seelik võiks ka muidugi olla.
    Õnnitlused sünnipäevalastele!

  18. Pille says:

    Tõesti ääretult kenad seelikud!!!

  19. Greteliine says:

    Nii lahe äratundmine … Mul oli lapsena ka sellline seelik. Ehkki musta põhjaga lillelisest kangast. See oli mu lemmik ning ma tahtsin seda selga toppida ikka pikka aega peale sedagi, kui see ammu väike oli. Hästi armsad seelikud. Grete tahaks veel praegugi sellist ;-)
    Ja see kingituste nuptamine on tõesti paras pähkel kui seda teha ühes kuus mitu korda, samadele preilidele. Aga sul tuleb see väga hästi välja :-)

  20. Marje says:

    Kuldsete kätega inime, mis muud;) päriselus on need seelikud veel ilusamad… ja eriti lahe on neid kahte kõrvuti vaadata:)

  21. maris says:

    ja paluks minu kärdule ka suveks selline teha. tal võib ka pihikuga olla, kui vökohaga napib. siis oleks tal õdede kõrval nii kena heinamaal esimesi samme teha seeluk selgas.

  22. sesamy says:

    niiiiiiiii ilusad seelikud (ja niiiiiiii ilusad lapsed ka :) )

  23. Daam koerakesega says:

    Nii armas! Mind viisid need pildid nostalgialainele – nimelt oli mul ka lapsena selline pikk ja volangidega roosiline seelik ning emal oli täpselt samasugune. Tuleb välja, et see sügav nõukaaeg polnudki nii hall :)

  24. Greta says:

    imekena! kus need kaunid kangad ostetud on, kui saladus pole… :)

  25. Inx says:

    Palju õnne tagantjärele sünnipäevalepsele, kes minuga ühel päeval sündinud :)

Leave a Reply

