Keit Liis 3

Ja juba ongi meie suurem väiksem õde kolme aastane. Ma olen nüüd kaks päeva mõelnud, et milline Liisu siis on. Kõige lihtsam oleks öelda, et väga hea laps. Kui keegi kujutaks ühte head last ette, siis võib vabalt meie Liisu näidiseks võtta. Omal armsal moel ajab ta kõiki oma asju. Hommikuti otsib endale riided ja paneb need selga. Kui ikka kõht on tühi, siis saab üksi hommikust ka söödud. Kuigi ta eelistaks seltsi, selleks aga pole ju vaja muud teha kui oma taldrikuga kellegi kõrvale minna…olgu siis kasvõi voodisse :)

Oma päeva võib ta täiesti teistele märkamatult veeta. Mängib oma nukkudega või siis käib kellegil järel ja aitab teda. Aitamine ongi üks tema lemmiktegevusi, Kui kuskilt protesti kuulda, siis ongi põhjuseks see, et ta ise tahtis seda tuua-viia-aidata. Pole siis midagi. Panemegi juustu kappi tagasi ja laseme tal ise tuua….Rääkides juustust. Brie juustu tuleb temaga alati jagada ja soovitavalt nii, et tema saaks surema poole. Kui ei jaga, siis võin ise ilma jääda. Suppi armastab üke kõige ja ei hooligi sellest kui keegi teine seda ei söö…tema igatahes sööb ja talle maitseb….. nii nämma.

R-tähte hakkas kah ütlema…just natuke enne sünnipäeva. Meil siin suure itaalia pere peale on küll ja rohkem inimesi, kelle nimes on R-täht ja nii siis käisime tal järel ja küsisime, kes kellega ja kuidas käib :)

Veel meeldib Liisule trikke teha. Näiteks voodi otsa ronida või kuskilt alla hüpata. Võitma peab ka. Ketlin on aga lahke suur õde, kes siis tal võita lubab. Hea kui kõik tasakaalus on :)

Ma usun, et Liisule meeldib olla keksmine õde. Tal on suurem hoolitsev õde ja pisem, kelle eest ise hoolitseda saab.

Ja loomulikult on kõige armsam kui ta tuleb minu juurde, paneb oma pisikesed käed ümber minu kaela ja ütleb – minu armas emme :)

Palju õnne meie armsale inglikesele :)

jaanuaris oli ta veel niiiii pisike :)

veebruar…

märts – minu koopia ;)

aprill – Ketlinil lasteaias külas

mai

juuni – kõige omamas elemendis

juuli

august – uus armastus

september – kasvavad koos

oktoober – peaaegu võrdsed

november  – nii Liisu

19 Responses to Keit Liis 3

  1. Erru says:

    Ohh, mis idüll. Palju õnne meie pere poolt!

  2. vivian says:

    Palju õnne Liisule!
    Novembri pilt on minu lemmik.

  3. kati says:

    palju onne!

  4. jaana says:

    Õnnitlused :=)
    Meie Berta sai ka 3.detsembril 3.aastaseks.
    Et siis 2 aasta pärast juubel :P

  5. Katrin says:

    Palju õnne kallis Liisu! Suuuuured kallistused!

  6. Katariina says:

    Krista, niiiiii armas :) PAlju palju palju palju õnne teie pisikesele mõistlikukesele.
    Ja terve päeva lugesin ma hajameelselt su MSN-i moodmessaget ning olin täiesti veendunud, et see käis Kärdu kohta, imestades väikese arvu üle endamisi, aga mitte eriti intensiivselt. Ehk et TAHAKS TEID JUBA NÄHA. Musikallipai!

  7. Sipsik says:

    Ohhh….. suu vedas kohe eriti laiale naerule:) Niiiii armsasti kirjutatud. Ja muidugi õnnesoovid sünnipäevalapsele!

  8. p6rgukiz says:

    Palju õnne :) Tundub, et see suur väike õde on teie pere päiksejänku :)

  9. Lennuk says:

    Palju õnne!!!!

  10. elisabeth says:

    jeerum, ta ju alles sündis…või no ok, Kärt ikka sündis viimasena, aga küll aeg lendab! Palju õnne Keit Liisile ja tema toredale perele!

  11. Mari-Ly says:

    Mina hakkasin seda blogi lugema just siis kui ta viimast kuud kõhus oli :)

    Palju palju õnne teie pere lemmikule!

  12. Heleena says:

    Palju õnne Liisule!
    Minu lemmikpilt on märts. Ma loen ja söön ka nii. :)

  13. Greteliine says:

    Palju õnne meiegi poolt! Kolm on lahe vanus: nii ise, nii vahva.

  14. triin says:

    Palju õnne armsale Liisule!

  15. Karin says:

    palju õnne sünnipäevaks!

  16. Minu poolt ka palju õnne, Liisu on olnud minu lemmik sest ajast saati, kui hakkasin Su blogi lugema. Ja muidugi aitäh Sulle, et viitsid oma imeilusat elu teistega jagada!

  17. Pille says:

    palju-palju õnne ja teretulemast kolmeste sekka, Liisu! soovib Tuul

  18. Sigrid Mets says:

    Palju, palju õnne armas Liisu!!!

Leave a Reply

