käsitöö lainel….

No ma ei saa…. nii kui hakkad midagi tegema, siis ei saa kohe jälle pidama. Ma olen ikka väga tihti imestanud, et huvitav kellele need käsitöötegijad neid asju teevad. Kellel on nii palju mütse ja kampsuneid küll vaja…. aga sa lihtsalt ei saa pidama enam

Eks ehe näide ole ka see, et kui ma Ketlinile tegin ikka päris palju, siis pärast seda olen ikka kõvasti tagasi tõmmanud. Hetkel tähendab see seda, et Ketlini sahtel käib vabalt kinni, samal ajal kui Liisu sahtel vajab “sättimist”, et kõik ikka ära mahuks…

Ühesõnaga…kes käskis mul salli tegema hakata…nüüd ma siis pean iga vaba hetke heegeldama. Võtsin ükspäev oma kasti ette, korjasin kõik puuvullased lõngad välja…jagasin need värvi järgi – sobivad ja mittesobivad – kahte hunnikusse ja hakkasin heegeldama. Et siis tegu oleks ikka tegemsit väärt, võtsin päevateki tegemise ette….ja mitte lapse voodisse…ikka suurde voodisse :)

Natuke internetis kolamist, mis tähenas umbes 1000 erineva teki vaatamist jõudsin järeldusele, et teha tuleb lihtne… ja mis põhiline töötlemine peab olema ka lihtne :)

Kui esialgu mõtlesin teha ruutudest, siis peale teist ruutu mõtlesin ümber,  no kes see hull jõuab neid otsi peita, nii et nüüd tuleb üks hiigla suur ruut ja peitmist kohe kõvasti vähem. Mustrit pole, heegeldades mõtlen, et mis värvi nüüd võtta ja mitu ringi sellest teha jne…

Kui hetkel saan veel ühest tokist kolm ringi teha, siis varsti ma kujutan ette ei saa ühest tokist ringigi…no ja ükskõik kui palju mul ka seda lõnga olemas ei olnud, siis täna käisin ostsin juurde. Esialgu 20 tokki :)

Ja kust kohast…Karnaluksist. Te pole seal käinud…aga minge…. ma ei mäleta millal ma seal viimati käisin (2009 aastal mitte), aga pärast seda on see jälle poole suuremaks muutunud. Ja lõngu…no ikka rohkem kui vaja…palju on seal muidugi odavat sünteetikat, aga isegi 100% puuvillased hulgad võtsid silme eest kirjuks. Ma nüüd mõtlesin, et kirjutaks, mis seal veel on…aga lihtsamalt öeldes, seal on kõike…ja natuke rohkem veel.

Kärdu haiglast kojutoomise kampsunile ostsin nööbid ka ära…enne proovisin selga…isegi praegu on veel suur, ma ei tea mis ma küll mõtlesin :)

…nii ja nüüd ma lähen heegeldan edasi…

 

7 Responses to käsitöö lainel….

  1. p6rgukiz says:

    Tubli oled, et nii suure töö ette võtsid :D Kindlasti tuleb ilus ja teie uude majja just sobiv :D
    Ma käisin eelmine suvi Karnaluksis. Oh sa poiss, kus alles oli asju :) Mul õnneks hea mees, kes ei vingunud, et seal mitu tundi veetsime :P
    Aga nii kolm nädalat tagasi andsin paberi välja prinditud Karnaluksi aadressiga ühele soomlannale. Ta üks laupäev käis seal. Kui kohtusime, siis kiitis taevani seda poodi ja ütles, et oh, sinna võiks elama jäädagi, ei taha isegi kuhugi mujale minna, sest sealt saab kõike :) Ja läheb kindlasti Eestisse minekul jälle sealt läbi.

  2. krista says:

    ja ütleme nii, et see soomlanna on infot lahkesti edasi jaganud. Neid õnnelikke prouasid oli seal täna ikka kuhjaga, kes ei suutnud seal kuidagi valida :)

  3. Heleena says:

    Wäääooo!! See asi tuleb väga ilus!!!
    Ma kahjuks pole kunagi Karnaluksis käinud. Või õnneks vist? Ma olen alati arvanud, et sealt võib ainult hulgi osta ja pole julgenud sinna oma kolme tokki lõnga ostma minna. Ja võib-olla ma läheksin sellises poes hulluks ka…

  4. Krentu says:

    Heelena – sealt võib küll kolm tokki osta aga iseasi on, kas sa suudad kolme tokiga piirduda. Minu meelest mõjutab see ikka väga, et alates 10ndast tokist sama sorti lõng (aga ei pea sama värvi olema) läheb hind odavamaks :)
    Krista – Kui sa 150nda ringini jõuad, siis võta tekk meie kohtumisele kaasa – iga üks saab ühe külje ja siis me teeme koos vähemalt paar ringi ära :)
    Mis nimelisest lõngast see peamiselt tuleb? Ma ju olen see lõnganimefriik :))

  5. krista says:

    ma ostsin sealt Türgi lõnga :)…praegu just vaatasin.. Saksamaa tellimusel Türgis tehtud. Nimi on Soft Cotton.
    Ja just samamoodi, et panin oma kümnesed kotid erinevat värvi kokku.

    Mõõtsin teki üle…hetkel on 80×80 …pole isegi pool veel :)

    Siiamaani kasutatud lõngadest tean ainult Novita bambut ja tennesseed ja karnaluksist ostetud capri. Mingid lõngad on veel, aga nende sildid on lapsed aja jooksul ära korjanud, aga need on need paremat sorti lõngad, mis ma olen kunagi laste jaoks ostnud Kaubamaja alt :)

    Ma eile vaatasin, et jõuan õhtu jooksul umbes kolm tokki ära heegeldada …. nii et peaks ikka siis valmis saama kui kolimiseks läheb :)

  6. Meie hulgas on ikka superhüpertublisid inimesi!!! Respect.

  7. nele says:

    Kujutad ette, et ma plaanisin Sulle esmaspäeva hommikul helistada, et lähme Karnaluksi!! :-) Aga vaatasin viimasel hetkel enne numbri valimist kella ja sain aru, et kella üheksane äratus ei ole viisakas :-) Tõenäoliselt jõudsid Sa sinna just siis kui mina lahkunud olin. Aga soome prouasid seal just vähe ei olnud tõesti! Ja ise niiiii õnnelikud :-):-)

    Ma olin ka õnnelik. Kuna mees andis hommikul kaasa kindla summa sularaha, siis ütlesin müüjale, et hakkan asju priortieetide järjekorras talle kassasse andma, öelgu kui limiit täis on (seal ju hindasid asjadel pole:-). Müüja vaatas mulle korvi ja teatas, oh, teil siin nii vähe asju, tuleb kindlasti välja. Ma ei uskunud elus.. Sest pool korvi oli juba täis bambusvardaid..Tegu oli 3-kohalise summaga. Ja BINGO! Raha jäi ülegi :-)

    Uskumatu koht.

    Aga tekk tuleb ka kindlasti kaunis!!! Kas heegeldadki ruudukujulise?

Leave a Reply

