plusspunktid mulle ;)

nii kaua kui meie pere veel viirustest puutumata on, saame kõike teha. Nii tegimegi 2 lasteaia vaba päeva. Esimesel päeval käisime neljakesi Kadriorus lastemuuseumis.

Ma olen sinna juba pikemat aega plaaninud minna ja plaaninud seda teha kindlasti nädala sees ja hommiku poole. Siis on seal minu mõtlemise järgi kõige vähem lapsi :). Noh ja meie hommikupoolikud hakkavad ju kah natuke hiljem kui teistel. Nii me siis alles kell 1 päeval sinna jõudsimegi.

Paula koos õega kutsusime ka kaasa. Kui arvata, et Paula võiks olla rohkem Liisu sõbranna, siis mänguhoos tuli välja, et neil klappis Ketliniga palju paremini. Mõlemad jutukad ja väga konkreetsed ja nende õnneks oli seal näiteks 2 kokapõlle…

Liisu nagu ikka leidis omale paar nukku ja natuke ronimist ja aegajalt kõndis ka teistel järel…

Koht ise oli aga väga ilus ja -….. väga ilus :) Kohe puhas nauding oli seal aega veeta ja lastele näidata milline üks lastetuba meie täiskasvanute arvates välja võiks näha. Mitte ühtegi vilkuvat ja läikivat plastmassist asja…kõik oli ehe ja aus.

Äraminek võttis oodatust kauem aega nagu alati….aga tagasi lähme me sinna igal juhul…

Teisel päeval olime meil plaanis õuetegevus :). Jätsime Kärdu koju magama ja läksime mere äärde mänguväljakule. Meil siin oma kohalik mänguväljak. Ja ütleks, et see osutus päris populaarseks. Kõik mänguväljakul olevad lapsed tahtsid pidevalt sama atraktsiooni otsas turnida…kambavaim.

füüsilise tegevuse juures tuleb Liisu ja Ketlini erinevus kõige paremini välja…

Kui algul tundus, et ilm ei ole väga meie poolt, siis lõpuks jõudsime päikese ka ära oodata :)

ootavad päikest ;)

päike tuli….

 

Vahepeal tulime koju lõunale ja õhtupoolikul lubas Kalle ka meiega tulla…nüüd me siis valisime kino ja batuudimaa vahel ning kaalule jäi viimane. Kõik said hüpata…kes tahtsid. Mina ei tahtnud :)

Mulle seele koha juures meeldib kõige rohkem see, et minu seal viibimise eest raha ei küsita :). Mina olengi ju seal ainult saatjana ja tore, et mõned sellest aru saavad ega arva, et minu unistus ongi mööda torusid ronida ja batuudi peal karelda.

Sünnipäevade koha pealt on kah tegemist väga populaarse kohaga. Mina jõudsin seal ära lugeda vist 7 erinevat sünnipäeva. Üks tüdruk käis ja kirjutas aga uusi sünnipäeva laste nimesid tahvli peale. Aga sünnipäeva mõiste on meie ajaga võrreldes küll muutunud. Seal oli üks kamp umbes 10 aastaseid…kes sobilikult dressidesse riietatuna hüppasid mööda batuude ja kui sünnipäev nö läbi sai, siis nemad hüppasid rahulikult edasi, samal ajal kui sünnipäevalapse lapsevanem kingitustega minema läks. Ei mingeid pidulikke riideid ega ka viinereid kartulisalatiga :)

Aaa…üks verstapost kah… seal batuudimaal on palju erinevaid ja väga lahedaid jalgrattaid ja ühega neist õppis Liisu sõitma. Kui veel sügisel ei saanud ta pedaalimõistest veel täpselt aru, siis nüüd natuke vaatas teisi, natuke aega tagurdas ja oligi nipp selge.

Seal mul fotokat kaasas ei olnud :)

Mulle just niimoodi lastega aega veeta meeldibki

 

 

 

6 Responses to plusspunktid mulle ;)

  1. vau, se lastemuuseum tundub ikka väga lahe koht olema…tänud ringi tuuseldamast:)
    Muuseum võiks reklaami eest ka shokolaadi kinkida, sul lugejaid peaks ikka hulganisti olema!
    Iti läheb tulevikus sinna ka kindlasti:)

  2. Liina L. says:

    Nii armas, et selline mängumuuseum olemas on, kust vanemad nishi võtta saavad. Selline “ehe ja aus” asi on ikka õige küll ja arendab lapse fantaasiat kõige paremini.

    Nii pull on vaadata Ketlini ja Liisu käitumismustreid, kuna paratamatult näen palju sarnasust enda ja oma vanema õe vahel, kui meie kasvasime – muidu lonkisin samamoodi vaikides tal järel, aga kui ronimiseks või turnimiseks-jooksmiseks läks, olin mina eesrinnas ja pigem tema hoidis tahaplaanile :)

    Ja mul on kaaa hommikud väga väga pikad :) Kohvi ja munasaia peab ju ikka mõnuga nautida saama! ;)

  3. Mari-Ly says:

    Mitu korda vaatasin, enne kui esimese pildi peal ka sinna sätitud kõige pisemat märkasin! Nii armas, nagu väike nuku!

    Jägmine Eesti reis, lähen ma ka kindlasti sinna muuseumisse! Sa pole üldse esimene, kes sellest kirjtuab!

  4. inga says:

    Liisu on ikka nii armas ja vahva:) temast kasvab ilmselt see teie pere kõige iseseisvam tegelane;)
    meie ei ole ka veel lastemuuseumi jõud, aga plaanis seisab ta ka juba pikalt.

  5. inga says:

    ahjaa, see pilt, kus õeksed kahekesi pingil istuvad, on väga lahe kaader!

  6. nele says:

    Käisime ka täna lastega mere ääres mängimas, seal on tõesti mõnus!!! Et ma nüüd jälle seda kohta ainult ära ei unustaks :-) Ja siis pead ei vaevaks, et kuhu ometi mängima minna :-)

Leave a Reply

