kodu korda 8

Kõige pealt suur-suur aitäh kõigile,kes mulle lahedaid linke saatsid. Noh jälle üks tegevus, kus tunnid kaovad nii kiirelt…selline tunne nagu Kärt oleks otsustanud nüüd 5 minuti kaupa magada :)

Aga väga palju ilusat olen seal küll näinud ja leidnud… Täna siis peaks Kalle saam ühele poole puhastustöödega…ehk siis näha suurt pilti. Ja pilt on suur…

Alles see oli kui esimese korruse ringkäigul avanes selline PILT

nüüd, aga koridorist suurde tuppa vaadates on pilt selline…õigemini eile oli, sest tänaseks on Kalle lae ka maha võtnud.

Kaks tuba üheks tehtud, kusjuures ilus laudpõrand näitab, et vanasti oligi siin üks tuba. Põrandast on kahju. Kalle küll ütles, et ta annab selle ülesvõtmisel endast parima ja kutsub veel ka mõne rahuliku inimese appi, aga erilist optimismi ta üles ei näidanud…ma küll väga tahaks, et see põrand sinna tagasi läheks, aga minust ei ole kindlasti selle puhastajat :)

hetkel oli oluline, et ringi saaks joosta. Selle toaga on lihtne…valge-valge ja rohkem valge…diivan tuleb ka..pildid kah…eks siis paista, kas midagi muud ka “mahub”. Kalleselg varjab ära ahju…

see viltune ahi jääb!

Suurest toast saab kabinetti…mis nägi väga friiki välja ja nüüd siis on niii ilus…

See valge uks on vannitoa oma ja siit kust pilt on tehtud peaks tulema vahele 3 tuba :)…sein näitab kus umbes lõpeb kabinet…väike nurk minu suunas tuleb sisse ja edasi tuleb külaliste tuba…ning seejärel esik.

ma “istun” praegu oma tulevase töölaua peal ja nii kaugele ma siis enam ei näe…

Kalle seisab peaaegu külaliste toas ja seljataga siis kabinet. Loomulikult oli esimene mõte sellist asvarat ruumi vaadates – ahh jätamegi nii…milleks seinad :)….aga noh elu tahab elamist ja ei tea kas külalised tahaks niiiii avatud ruumis magada :) Nüüd meil ainult dilemma, et millest me neid vahesinu teeme. Kaalukausil on praegu lauad ja ökokipsplaat. Muud tarka polegi välja mõelnud.

Käöögilaua taga proovisime süüa ka. Natuke kaalumist ja laud sai teistpidi keeratud.

Ohh see kaalumine ongi põhiline mida me viimasel ajal teeme. Kindlad on need asjad mida me kööki tahame. Noh samas ka ülimalt elementaarsed. Külmutuskapp ja kraanikauss ja pliit ja ahi….mööbliga on natuke raskem. Igakord kui ma mingit kööki vaatan tundub see niiiiii igav ja juba tehtud. Tahaks midagi hullu :)…samas mugavat ja käepärast. Ideid on palju, vahest liigagi palju ja kõik jooskevad ühte hunnikusse kokku ja kõike ju ikkagi ei saa. Kindel on et kraanikauss tuleb akna alla ja tööpind mööda seina äärt. Saar tuleb ka no ja nagu Kalle alati sellised jutud lõpetab – ega rohkem ei mahugi :)

Söögilaudu, mille hulgast valida on meil kolm. Eks näis milline võidab :)

 

 

9 Responses to kodu korda 8

  1. anna says:

    Leidsin Su blogi mõned päevad tagasi ja lugesin kõik koduteemalised postitused kohe läbi :) Väga ilusa maja olete valinud!
    Ja kuna endal on majaremont pooleli, tekkis selline tunne, et hommepäev läheme panka ja võtame laenu ja teeme kõik korraga ära. Aga noh, see on siiski ainult mõte, sest praeguses olukorras ja oma ameteid arvestades kohe nagunii ei julge.

    Aga tahtsin öelda hoopiski seda, et meie jätame vanad põrandad alles. Puhastada plaanime nad enne ülesvõtmist. Lihvijaga kõigepealt puhtaks, kui nad veel maas on, ja siis üles võtta ja nummerdada. Ükshaaval ei jaksaks eales neid puhastada.

  2. krista says:

    Kalle plaanib ka enne puhastada ja siis võtta… aga teada on, et need tulevad raskelt, siis ei tea kaua kannatust jätkub :)

  3. Karen says:

    Ma nüüd ei ole detailidega kursis, aga väidetavalt on olemas ka laseriga töötav masin, millega saab vana värvi põrandalaualt ikka kordi kiiremini ja kergemini maha. Nõks on veel selles, et kui vana laud on kergelt kumer, siis lihvijaga lihvid sa selle kumeruse enamasti maha, laseriga jääb vana laua oma kuju alles. Peale selle, et SRIKi omad neid kasutavad, ei oska kuhugi suunata, kust masinat osta või laenutada oleks võimalik. Äkki läheb infot vaja :)

  4. anna says:

    Oo, see info on mullegi huvitav. Lauad meil küll kumerad pole, aga põnev ikka.
    Ja Krista, ega ma tõesti ausalt öeldes sellele pole väga mõelnud, kui lihtne või kerge neid laudu üles võtta on :) Köögipõrandal lasime võtta ja saagisime juppideks ja põletasime ära (ma ei taha sellest rääkida! :D ), siis tulid küll täitsa ilusti ja kahjustusteta üles. Aga eks paistab.

    Kas ma saan õigesti aru, et teil on plaanis veebruariks valmis saada?

  5. evelynco says:

    Ma olen ka kogu aeg sellist külmikut tahtnud:)

  6. Ingrid says:

    Edu, edu ja veelkord edu!
    Ma olen kogu aeg mõelnud, et terve maja … appi seda on ju palju ja nii palju on otsustada ja mõelda. Ma juba täitsa mõistan, miks inimesed olles kasutanud sisekujundajat, siis sellest pärast kogu aeg räägivad ja seda rõhutavad. Mulle tundub, et nad lihtsalt veenavad ennast, et just nii peabki kõik olema, sest sisekujundaja ju ometigi ütles ;-) Mul pole nende vastu midagi, ma lihtsalt kogen praegu ise köögimööblit ise valides, et ma pean sellega ju pärast ka rahul olema. Niiet oioi kui palju otsustamist ja milline vastutuse võtmine … et ikka ise ka pärast rahul olla.
    Aga võibolla ma lihtsalt mõtlen üle :-P
    Niiet Sulle kallis Krista … head otsustamist!

  7. Karen says:

    Ja nii muuseas, täpselt selline külmkapp on meil kodus, ainult beež. Väga hea valik ;)

  8. kati says:

    Ma olen siin juba mitu nadalat julgust kogunud, et kysida toomees Tarmo kontaktandmeid. Meil ka talle tood pakkuda ja kuna sina Krista teda nii kiidad, siis akki saaksime kaubale? :)

Leave a Reply

